18 jun 2007 20:25
18 jun 2007 20:41
18 jun 2007 20:43
18 jun 2007 21:19
18 jun 2007 22:00
19 jun 2007 0:02
19 jun 2007 17:46
19 jun 2007 21:39
Peter 993 schreef: Aangezien er dan nieuwe cilinders moeten komen plus dat de koppen bewerkt moeten worden (geloof ik) is dat een dure operatie.
20 jun 2007 7:53
Olaf schreef:Peter 993 schreef: Aangezien er dan nieuwe cilinders moeten komen plus dat de koppen bewerkt moeten worden (geloof ik) is dat een dure operatie.
Wel de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt
Ook lekkende 993 motoren (en late 964tjes) kom je inmiddels tegen - dit heeft IMO te maken met het het uitdrogen van de pakkingen tussen de delen .... en (b)lijkbaar niet met de constructie van het blok
Overigens zou ik gewoon 'n blokje scoren bij de MotorMeister .... ben je veeeeeeeel goedkoper uit geintje hoor !!
20 jun 2007 11:29
Peter 993 schreef:.. een niet gemodificeerde 964 blok. En dan heb je pech. Meer niet.
20 jun 2007 23:04