30 jul 2007 22:54
30 jul 2007 22:57
31 jul 2007 0:24
Hillclimb2.7 schreef:- Inhalen in de VS mag alleen als de persoon die je wilt inhalen daartoe een signaal geeft (arm uit het raam in de richting waar ingehaald moet worden). Het klinkt overdreven, maar dit maakt de boel wel heel veel veiliger. Veel minder onbezonnen acties en ongelukken. Voor de duidelijkheid, in de Benelux wordt het aan de rijders overgelaten. Zo ben ik wel eens 4 bochten zij aan zij met een andere 911 door gegaan. Niet echt een fijne actie van die andere rijder.
31 jul 2007 0:30
Hillclimb2.7 schreef:- Inhalen in de VS mag alleen als de persoon die je wilt inhalen daartoe een signaal geeft (arm uit het raam in de richting waar ingehaald moet worden). Het klinkt overdreven, maar dit maakt de boel wel heel veel veiliger.
horn schreef:leuke vergelijking. met regen ook ramen open? hoezo veiliger? wat is de theorie erachter? voor, zij en achterruit zitten er toch ook in?
31 jul 2007 2:39
31 jul 2007 2:41
31 jul 2007 10:43
Hillclimb2.7 schreef:lang verhaal
31 jul 2007 10:57
31 jul 2007 11:12
31 jul 2007 20:31
31 jul 2007 20:47
gantor schreef:Dit in schril contrast met Spa-Francorchamps...daar was menig GT3 rijder die niet inzag/kon verkroppen dat hun bolide van 350.000 euro koud gepakt werd door een 20-jarige 944 van 15.000 euro
31 jul 2007 21:00
31 jul 2007 22:21
horn schreef:gantor schreef:Dit in schril contrast met Spa-Francorchamps...daar was menig GT3 rijder die niet inzag/kon verkroppen dat hun bolide van 350.000 euro koud gepakt werd door een 20-jarige 944 van 15.000 euro
En dat terwijl die 944-rijders zich juist weer zaten te ergeren aan de dikke nekken van GT3 rijder, die niks kon en alleen maar teveel geld had...
perceptie en minderwaardigheidscomplexen - slechte combi...
01 aug 2007 14:17
horn schreef:En dat terwijl die 944-rijders zich juist weer zaten te ergeren aan de dikke nekken van GT3 rijder, die niks kon en alleen maar teveel geld had...
perceptie en minderwaardigheidscomplexen - slechte combi...