06 aug 2007 9:23
58GT schreef:@ Lydia; niet boos worden je groene monster, gelukkig ben je thuis gekomen en wordt het toch snel weer rotweer.....
06 aug 2007 9:40
Misschien een gasbel in de benzineleiding???
06 aug 2007 10:26
06 aug 2007 11:04
MichM3 schreef:...indien de problemen weer verdwijnen, kan je het 99% zeker toeschrijven aan dampbelvorming...
06 aug 2007 11:27
06 aug 2007 11:57
06 aug 2007 14:10
06 aug 2007 14:36
06 aug 2007 14:51
drknauf schreef:lydia vraagt wat is een vapor lock
06 aug 2007 14:52
06 aug 2007 16:01
06 aug 2007 16:02
Paul van Engelen schreef:@Erwin: zou het kunnen optreden wanneer de werkdruk van de pomp sterk afneemt
06 aug 2007 16:12
Marco schreef:je bedoelt de benzinepomp neem ik aan, lijkt me dat je dat dan met normaal rijden toch merkt; dat de motor niet voldoende benzine krijgt?
06 aug 2007 16:48
06 aug 2007 19:19
06 aug 2007 20:06
06 aug 2007 20:16
06 aug 2007 20:41
Lydia schreef:
Nou, ik wacht met spanning of er gisteren nog foto's van 'The Frog' gemaakt zijn.
!
06 aug 2007 20:57
06 aug 2007 21:09
Lydia schreef: Maar heb dit probleem pas sinds een jaar, terwijl de auto al vanaf het begin (september 2000) getuned is.
06 aug 2007 21:14
06 aug 2007 21:20
Lydia schreef:Enneuh ... zie je mij in een legging lopen?
06 aug 2007 21:26
MichM3 schreef:Ik blijf bij de gedachte dat het iets met dampbel vorming te maken heeft door het warme weer (nomatter wat de term daarvoor is)...
06 aug 2007 21:34
Lydia schreef:Deze DME is er al na de IJssellandrit nieuw ingegaan
06 aug 2007 21:41