Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
10 aug 2007 17:20
http://www.depers.nl/opmerkelijk/90961/ ... sches.html
Als ik het fimpje van Clarkson zie, word ik verdrietig!
10 aug 2007 17:23
Filmpje doet pijn...
10 aug 2007 17:36
haha, best een stevige auto als je het zo bekijkt. Ik wou dat mijn alarm zo robuust was. Feitelijk is ie dat ook want hij gaat te pas en te onpas af en dan krijg ik hem niet zelf uit, pffff.
Ze hebben ook zo'n filmpje, maar dan uitgebreider, over een Toyota pickup gemaakt. Briljant, ding ging niet stuk.
10 aug 2007 17:42
gassen schreef:haha, best een stevige auto als je het zo bekijkt. Ik wou dat mijn alarm zo robuust was. Feitelijk is ie dat ook want hij gaat te pas en te onpas af en dan krijg ik hem niet zelf uit, pffff.
Ze hebben ook zo'n filmpje, maar dan uitgebreider, over een Toyota pickup gemaakt. Briljant, ding ging niet stuk.
mmmh, after market ingebouwd systeem/?Is op dit forum al vaak besproken.succes daarmee, alvin
10 aug 2007 21:56
Toch niet zo'n slecht concept, motor achterin.. althans voor die frontale botsingen
. Wel een erg pijnlijk voorbeeld van zinloos geweld; zou dit Jeremey Clarckson echt zo onbewogen laten als zijn typisch Engelse, laconieke toontje op het eerste gezicht doet vermoeden
10 aug 2007 23:26
Jeremy houdt niet van Porsches, Hammond wel, dus ik denk niet dat het hem veel doet. Ziet het waarschijnlijk als " an old Porsche"
11 aug 2007 11:12
Wat zonde zeg.
Hij heeft geef fatsoen en moeten Hammond maar hoofd van TopGear maken en Clarkson in een Aston Martin begraven
12 aug 2007 14:13
Stelletje softies. Het is maar een auto en er zijn er dui-zen-den van gemaakt.
12 aug 2007 17:11
Hmmmmm . . . . . vind 't toch een beetje ongepast.
Ondanks Jeremy's, wellicht gespeelde (kan mij niet voorstellen dat enig welke autoliefhebber dan ook geen respect kan hebben voor de 911) antipathie voor het merk Porsche, vind ik dergelijke akties respectloos voor het icoon 911 en getuigen van slechte smaak.
laat 'm voortaan maar Astons gaan slopen.
12 aug 2007 21:49
Natuurlijk, maar de man is gewoon geld aan het verdienen hé......en popiejopie aan het uithangen...
Privé is het mss een grote eikel...
12 aug 2007 23:03
Hij heeft ook nog eens een 911 gesloopt door er een container bovenop te laten vallen. Tja, als-ie een Kadett of een Allegro sloopt heb ik er geen moeite mee maar een 911 vind ik smakeloos. Da's niet consequent, dat weet ik...
13 aug 2007 9:36
Beetje zinloos dit. Sorry hóór, maar ik zie hier de humor niet van in. Maarja, het is dan ook bekend dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben
13 aug 2007 10:38
Al heeft dit filmpje al een paar keer de reue hier gepasseerd .
Ik wordt er nog steeds niet goed van als ik eraan denk (neen zien hoef ik het niet meer)
13 aug 2007 11:45
Eigenlijk is het juist een heel gunstig filmpje voor de 911. Hij geeft zelf toe dat het ding nauwelijks stuk te krijgen is.
Wel zonde voor dit ene exemplaar, maar misschien was het oudje 'beyond repair'...
13 aug 2007 11:59
De motor is in ieder geval nog hergebruikt want als je goed kijkt zie je dat bij de val in de caravan er geen motor meer in de auto zit.
13 aug 2007 14:06
Filmpje is volgens mij al weer ruim 3 jaar oud
13 aug 2007 14:14
maurice schreef:Filmpje is volgens mij al weer ruim 3 jaar oud
En hier al minimaal 3 x voorbijgekomen...