Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

GT3 en GT3RS uitverkocht ?

21 aug 2007 13:12

volgens de berichten in de nieuwe Flat 6 gaat het wel zeer goed met de 997-lijn. Niet enkel dus reeds de 100.000ste verkocht, maar ook de 997 GT3 en RS zijn 'uitverkocht'. Productiejaar 2007 (dat naar Duitse gewoonte eindigde in augustus) en 2008 zijn uitverkocht, en daar er naar verluid in 2009 een productiewissel komt in de 997-lijn, gaat men er van uit dat er dan geen 997 GT3 zou geproduceerd worden, en het tot het modeljaar 2010 zou duren alvorens er een nieuwe GT3 beschikbaar zou zijn...?

21 aug 2007 13:41

gelukkig maar... dan kan ik nog ff sparen ;-)

21 aug 2007 14:05

"Markt bewerken" heet dat :!:

Veel kopers zijn uiterst bezorgd over de exclusieviteit van hun (aan te schaffen) GT3 (RS).

Kreeg maand terug te horen dat het nog maar de vraag was of je er nog wel 1 kon(/mocht) bestellen :? 8)

Maar na navraag bleek het toch wel te kunnen hoor :!: :D :roll:

21 aug 2007 14:10

Paul van Engelen schreef: Kreeg maand terug te horen dat het nog maar de vraag was of je er nog wel 1 kon(/mocht) bestellen :? 8)

Vertel eens Paul... :wink:

21 aug 2007 14:46

Paul van Engelen schreef:"Markt bewerken" heet dat :!:

Veel kopers zijn uiterst bezorgd over de exclusieviteit van hun (aan te schaffen) GT3 (RS).

Als je regelmatig aan een circuit bent stel je je idd die vraag :roll: :wink:

21 aug 2007 16:10

Tja als je op vrijdag- of zaterdagavond naar bepaalde discotheken gaat, lijkt het ook dat de hele wereld volloopt met knappe jonge blondines. En dan val je na het weekend, op maandagochtend, weer terug in de keiharde realiteit :lol:

21 aug 2007 16:17

Sh*t, ben ik weer te laat. :(

21 aug 2007 16:29

Godspeed schreef:Tja als je op vrijdag- of zaterdagavond naar bepaalde discotheken gaat, lijkt het ook dat de hele wereld volloopt met knappe jonge blondines. En dan val je na het weekend, op maandagochtend, weer terug in de keiharde realiteit :lol:

:lol: ...great stuff!!! ...I fully agree :wink:

21 aug 2007 16:40

:roll:
ik ga blijkbaar naar de verkeerde discotheken

21 aug 2007 16:59

Ik ben en blijf toch wel heel blij met m'n kar :lol: Dat de productie waarschijnlijk ff stopt was natuurlijk niet de reden om een GT3 te kopen, maar is/ was wel een leuke bijkomstigheid.

Een (nieuwe) auto moet je niet kopen om geld te verdienen, gewoon lekker mee rijden en van genieten :!:

Geld verdienen moet je, volgens mij, met wat anders doen :lol:

21 aug 2007 17:21

997GT3 schreef:Geld verdienen moet je, volgens mij, met wat anders doen :lol:

Can you elaborate on this please? :wink:

21 aug 2007 17:46

Vanwege mileunormen mag de 997 GT3 en RS niet meer gemaakt worden.
Er volgt een modificatie, maar dat zal nog even op zich laten wachten.

Er staat nog 1 nieuwe 997 GT3 te koop in Nederland. (Zwarte)

21 aug 2007 19:09

Zoals ik schreef: bestellen kan nog hoor Erick :!:

Dus waar jouw info vandaan komt :?: :roll:

21 aug 2007 19:11

Bij de dealer Paul.

Niet zo denigrerend graag !!!!!

21 aug 2007 19:30

Ben ongeveer een maand geleden bij Hoogenboom (had een 2e handsje met 285 km :D ) in Rotterdam wezen kijken naar een GT3. Maar daar kreeg ik het verhaal dat nieuwe GT3(RS)en niet meer geleverd worden. Er stond/staat er bij Pon nog een, maar die heeft belachelijk veel accessoires

21 aug 2007 19:53

torquey schreef:[Can you elaborate on this please? :wink:

Hard werken :!: Af en toe risico durven nemen :!: Mazzel hebben :!:

21 aug 2007 20:25

HenkC2C schreef:Vertel eens Paul... :wink:

Nee.
Niet op het forum :D

Erick - :shock: - en Solid: de dealer - in die 'gebruikte' met 285 km mochten we even proefrijden - heeft mij de genoemde info gegeven over leverbaarheid.
NADAT men eerst problemen meende te zien met de levering, werd wat omheen gepraat, kon het dus wel na informeren (betwijfel of dat echt gedaan is...!).

Spelletjes, "hard to get", zo voelde het aan vanaf het begin :idea:

21 aug 2007 20:33

Paul van Engelen schreef:...

NADAT men eerst problemen meende te zien met de levering, werd wat omheen gepraat, kon het dus wel na informeren (betwijfel of dat echt gedaan is...!).

Spelletjes, "hard to get", zo voelde het aan vanaf het begin :idea:

:roll:

Bekende verkooptrucjes. Daar moet je in het begin toch wel snel doorheen prikken?

Het is net als met VROUWEN :P :P Hoe moeilijker te krijgen, hoe begeerlijker ze zijn. :wink:

21 aug 2007 22:50

wittebrug heeft mij ook bevestigd dat de RS niet of bijna niet meer leverbaar is - voor november bestellen was het devies...

21 aug 2007 22:54

V-8 schreef:wittebrug heeft mij ook bevestigd dat de RS niet of bijna niet meer leverbaar is - voor november bestellen was het devies...

Kijk.... dat bedoel ik :!: :idea:

22 aug 2007 12:24

Dank u !!!!

Pon Porsche en Porsche Centrum Gelderland hebben mij hetzelfde verhaal verteld.

22 aug 2007 13:24

Wie gaat er eentje bestellen dan :roll: :twisted: :wink:

22 aug 2007 19:34

Heb een zelfde verhaal gehoord vwb de RS tijdens mijn tour in Leipzig. Van de RS stopt de productie als de GT2 komt vertelde de - blonde - hostess (die overigens wel zeer veel van Porsche wist, maar dat geheel terzijde :P ). De 'gewone' GT3 zou volgens haar wel leverbaar blijven.

23 aug 2007 22:14

Ach en anders kun je altijd nog een GT2 bestellen....
Of nee ook die waren alle 6 binnen no time voor Nederland uitverkocht :lol:
Plaats een reactie