Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

FHC garantie (belgië?)

26 aug 2007 19:24

Kan iemand mij vertellen wat FHC garantie in belgië inhoud? Is dat hetzelfde als bovag garantie in Nederland?

26 aug 2007 19:53

mijn vriend Google, die over FHC schreef:first hand cars is een neutrale, onafhankelijke organisatie die een beperkt aantal tweedehandshandelaars selecteert om samen onder één merknaam naar buiten te treden. De merknaam is geregistreerd en wordt naar buiten gebracht als kwaliteitsmerk.

Kan de site zo niet vinden. De link gaat naar www.firsthandcars.com maar die doet niks. :? vreemde organisatie als je er zo weinig over kan vinden... :roll:

26 aug 2007 19:57

was idd op hetzelfde uitgekomen via onze grote vrind google ;)
Dus, dacht dat wellicht onze zuiderburen hier wel een antwoord op zouden weten.

Edit: Heb tot op heden dit gevonden over FHC
sinds onze aansluiting bij het 'first hand cars netwerk'kunnen wij U op elke wagen jonger dan 6 jaar een waterdichte garantie van 12 maanden* bieden op alle mechanische en electrische onderdelen en werkuren ,en als extra garantie wordt er zelfs de eerste 3 maanden of 5000km een dealergarantie gegeven op slijtageonderdelen en werkuren.zoals:remblokken,schijven,uitlaat,enz. Een gratis 24/24 bijstand met gratis vervangwagen zit eveneens in dit uitgebreide pakket.Elke wagen voldoet aan een 100 punten technische checklist en wordt geleverd met een 'kilometergarantiecertificaat',zodat U zeker kan zijn dat de kilometerstand van Uw wagen 'de echte kilometers zijn'

*12 maand op wagens ouder dan 6 jaar

26 aug 2007 21:12

Klinkt mij als Belg compleet onbekend in de oren :?

27 aug 2007 19:42

Hmm niet teveel waarde hechten aan deze organisatie dan schat ik zo :roll:

27 aug 2007 20:02

Ik (als Belg) heb er nog nooit van gehoord..

grtz
Plaats een reactie