Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

2 centercaps : wat zijn ze daar nu mee ???

04 sep 2007 16:29

toen ik gedaan had met werken (14.00u) merkte ik dat m'n 2 voorste centercaps van m'n velgen verdwenen waren :!: :!: de achterste 2 stonden er nog op (waarschijnlijk omdat hier het porsche-logo al een hele tijd van verdwenen is :?: :?: )
efkes gevloekt en dan maar naar huis vertrokken (waar moet ik de ontbrekende caps halen ??, en k'zal er wel 4 moeten kopen want dezelfde vinden ..... staan er al op van toen ik de 914 kocht :roll: , 18 jaar geleden...)

g :evil: dverd :evil: mme :!: :!: (waar houden sommigen zich mee bezig ???) :!:

04 sep 2007 16:59

Flink balen zeg. Op Ebay staan centercaps te koop, maar ik weet niet of die op een 914 passen.

05 sep 2007 0:39

Waarschijnlijk iemand die er 2 mist ofwel kwam er onverwachts bezoek waardoor ze zijn gaan lopen

05 sep 2007 7:28

Was vorige maand bij de dealer, van ALLE Porsche's die buiten waren gestald waren de centercaps gestolen :shock:

05 sep 2007 7:44

Brrrrrr :evil:

Blijf toch met je Kl :x :x uwen daar vanaf :cry:
Door de hoge staalprijs missen wij regelmatig rijplaten :twisted:

05 sep 2007 20:32

Zucht... Wat word je toch moe (-deloos) van dit soort berichten. Bah :? :twisted: :cry:

07 sep 2007 21:47

Het is toch niet te geloven, daarjuist gaan we aperitieven bij een collega van mijn vrouw.

De auto staat op de oprit (dus niet langs de straat) en wat denk je? Rechts achter heeft iemand de band plat gezet :evil:

Gelukkig is het met een fietspompje en wat spieren opgelost, maar wat is daar nou leuk aan?
(Alhoewel het kon veel erger, krassen ofzo, ik mag er niet aan denken)

07 sep 2007 22:41

Het moet G*%^V$^&D niet gekker worden .
Je ziet het niet , maar ALS je het ziet :?:
In een ander topic heb ik geschreven dat ik er op ga. :!:
2 man of 6 man , ze moeten niet aan mijn auto komen. :!:
Mijn vader stond vroeger om 05.15 buiten voor zijn werk , en zei tegen mij "als er 1 loopt te kloten aan jou auto maak ik hem af , en kom je wakker maken om hem te begraven in de tuin "
Let wel , ik ben met mijn 3e porsche bezig , en bij alle 3 is het embleem er al afgestolen.

Laat ze G^%%&( V (**&% D**^( gewoon naar de dealer gaan .
Voor 40 euri heb je een embleem .

07 sep 2007 22:51

tja paar weken geleden hadden we de auto van een maat van mij opnieuw gespoten.gisteren vond iemand het nodig om hier remolie over heen tegooien.kunnen dus weer opnieuw beginnen wat een rommel is dat!

anton964

08 sep 2007 10:13

jeroenoop schreef:Let wel , ik ben met mijn 3e porsche bezig , en bij alle 3 is het embleem er al afgestolen.

Laat ze G^%%&( V (**&% D**^( gewoon naar de dealer gaan .
Voor 40 euri heb je een embleem .

mij gaat het niet om het (beetje) geld dat het zal kosten......

maar : al 1 x ruitenwisserarm gestolen, 6 jaar achter gezocht (niet echt intensief ...)
1 x grilletje van mistlamp gestolen, nog niet gevonden....
1 x ovaal plastiek afdekkapje pinker vooraan gestolen, onmiddelijk terug kunnen kopen (stond bij een garagist, en die kerel had toevallig juist hetzelfde liggen :?: :?: ...)
1 x autoradio gestolen, direct (in de winkel een nieuwe gekocht :( )
1 x (met bedreiging) onze BMW 525 D gestolen (daarom dat ik nu terug dagelijks met m'n 914 rij....)
en nu die centercaps .........

ik wordt het gewoonweg heel moe

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

10 sep 2007 14:53

anton964 schreef:gisteren vond iemand het nodig om hier remolie over heen tegooien.kunnen dus weer opnieuw beginnen wat een rommel is dat!

Wat nog niet zo evident is daar de remolie zelfs het metaal aanvreet :shock:
Plaats een reactie