Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
16 sep 2007 15:15
Sinds begin augustus in het bezit van mijn eerste porsche. Eerste 2-3 weken regelmatig gereden, geen startproblemen.
Twee weken geleden, deed de auto na een week stilstaan even moeilijk bij het starten. Ik dacht mogelijk door startonderbreker (een foutief contactje ergens), deuren open/dicht, alarm aan/uit, sloeg daarna aan.
Gistermiddag mooi weer, ik dacht starten....... Helaas. Ik vermoedde iets met de startonderbreker van het begin augustus nieuw ingebouwde klasse III alarm, dus alles open/dicht, alarm uitgezet, etc. Niks hielp.
Bij het starten hoor ik snel een hoge/lage piep en de startmotor lijkt een (hele korte) poging te doen, maar daarna bij starten alleen de hoge/lage piep. Dit komt bij motorkap open volgens mij wel van de sirene vandaan.
Ik heb net de startkabels erop gehad om accu uit te sluiten (toch?), maar geen resultaat.
Ik heb nog geen contact gehad met de verkoper, maar iemand mogelijk al een idee of vergelijkbare ervaringen??
Groet,
F.
19 sep 2007 12:34
Een nacht aan de oplader deed wonderen, maar het probleem lijkt vergelijkbaar met [url]http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=15244&highlight=accu+alarm[/url].
19 sep 2007 12:40
Misschien is het slim om op het
944 Forum een topic te openen, daar is veel kennis over de 944 aanwezig.