Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

noobie vraagt om advies!

17 sep 2007 18:17

hallo,
ik ben al een poosje op zoek naar een auto waar ik leuk een beetje aan kan werken.
k hou echt van een aparte auto.
kan zelf heel goed met elektronica over weg en heb er echt een passie voor.
maar met elektronica alleen rijd een auto niet:P
heb wel veel aan brommers gewerkt en weet ook wel hoe een motor van een auto werkt maar verder NOG niet veel verstand van.
als ik er een neem is het waarschijnlijk een 944,
maar nu de vraag:
is het wel een auto om mee te beginnen?
kan ik veel problemen verwachten en wat zullen die over het algemeen zijn.
en waar moet ik op letten bij de aanschaf van een 944?

alvast bedankt!!

Gbow

Re: noobie vraagt om advies!

17 sep 2007 18:54

Allereerst zou ik zeggen ga eens kijken op het 944 forum, hier kan je veel informatie vinden. Een Porsche is eigenlijk ook gewoon een auto, dus hier zou je prima mee kunnen beginnen. Of het überhaupt handig is om aan een auto te gaan sleutelen kan je natuurlijk alleen zelf inschatten.
Koop een Haynes Manual en regel een werkplaats handboek, dan heb je in ieder geval op papier hoe het moet. Op het 944 forum kun je ook veel aankoop tips terug vinden, veel succes met je zoektocht.

17 sep 2007 19:01

Succes met de zoektocht en het eventuele sleutelen.

18 sep 2007 14:27

Als je een leuke aparte auto wilt waar je aan kunt sleutelen moet je ook eens naar een 914 kijken misschien :idea:

18 sep 2007 15:48

Met een beetje geluk en goede authenticiteit kan die 914 nog meer waard worden ook, dat zie ik een 944 veel minder snel doen.
Maar de 914 is wel een stuk duurder denk ik ..

18 sep 2007 16:35

maurice schreef:Als je een leuke aparte auto wilt waar je aan kunt sleutelen moet je ook eens naar een 914 kijken misschien :idea:

Staat nog eentje bij aangeboden

Succes met je zoektocht!
Martijn

18 sep 2007 16:59

Als je zo goed met electriciteit bent zou ik voor een 928 gaan, die best wel eens moeilijk kunnen zijn qua electriek, (zo heb ik gehoord).
En verder is de 928 natuurlijk een hele leuke klassieker

Leander.

18 sep 2007 20:25

bedankt voor de tips k zal ook cker dan ff de 914 en de 928 in de gaten houden.
meer tips zijn altijd welkom.
ik heb er echt een hoop aan!!

20 sep 2007 19:32

Koop mijn Marcos ! Heeft leuke Engelse bedrading, daar kan je je wel op uitleven :wink:

20 sep 2007 19:55

Ik als ervaren P rijder zal zeggen "een P is nooit goed om mee te beginnen"
Maar liefde maakt blind .
Een 944 is in mijn ogen een geweldige wagen , en betaalbaar voor beginners/liefhebbers en de minder gefortuneerden .
En vergeet niet als je 1x van een boxer motor geproeft hebt .............

20 sep 2007 19:58

maurice schreef:Als je een leuke aparte auto wilt waar je aan kunt sleutelen moet je ook eens naar een 914 kijken misschien :idea:
:wink: :wink: :wink: :cheers: :cheers: :cheers:
Plaats een reactie