Gisteravond terug gekomen uit Zwitserland. De dame heeft zich goed vermaakt in Zwitserland, (en ik ook!!!)
Voordat ik naar Zwits ging had ik een nieuwe auspuff bij FVD gekocht (70mm uitgang) en nog net op tijd kunnen monteren voor de rit. Donderdagmorgen zijn we 6 uur weggereden en al snel moest ik al weer parkeren.... M'n voorklep klikte los bij een hobbel toen ik velsertunnel uitreed.@#^&!!!! Dit gebeurde nog een aantal keer en bij het Shell-station voor Utrecht hebben we wat gereedschap kunnen lenen van iemand.(inderdaad, van huis gegaan zonder een gereedschapsetje;STOMSTOMSTOM
) Enfin, was al iets beter geworden maar vlak voor Keulen klikte hij weer los en zijn we bij een Audi-dealer in Neuss heel vriendelijk geholpen. Beetje tikken, draaien,wrikken. Volgens hem is het sluitmechanisme versleten, wordt een mooi winterklusje. Kosten voor het stellen; noppes. "Succes jongens, gute Fahrt". Fijne pik.
Toen konden we eindelijk met een iets geruster hart verder "rasen"want ik zat steeds met samengeknepen billen als we weer over een hobbel gingen.
Uiteindelijk kwamen we pas tegen 8-en in Tschingel aan.(vlakbij Thun)
Daar zijn we 3 dagen geweest. Vandaaruit lekker getoerd naar Interlaken, Grindelwald, Lauterbrunnen etc. Die nieuwe auspuff klinkt lekker op die bergweggetjes. Iemand nog bekend met de weg tussen Thun en Interlaken aan de noordkant van de Thunersee?? Ronkt lekker daar.
Enfin, pilsje bij Wolters (Grindelwald) smaakte prima, prachtig weer gehad (alleen op de heenreis niet, een en al regen), de oude dame heeft zich prima gehouden, motortje is weer lekker los en ik zit weer hier! Ik mis die bergen nu al weer!! Vanavond ga ik m'n ff wat fotootjes plakken. Laterrrrrr
Laatst bijgewerkt door
ron2.2E op 02 okt 2007 11:15, in totaal 1 keer bewerkt.