Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Wegbrengen witte schicht! & foto's nieuwe targa

04 okt 2007 15:13

Met pijn in mijn hart breng ik mijn mooie, trouwe witte 911 vanavond naar zijn nieuwe baasje! Ik heb er bijna drie jaar met veel plezier in gereden, er veel in geinvesteerd maar heb besloten dat ik open wil rijden. Mijn 911 gaat daarom nu naar een nieuwe eigenaar die juist op zoek is naar een dichte 911!

Ik zal mijn witte elfje missen! :( :( :(
Laatst bijgewerkt door Eric 3.2 op 16 okt 2007 8:45, in totaal 1 keer bewerkt.

04 okt 2007 15:15

Het leven is te kort om geen Porsche te rijden

Succes met de zoektocht naar een open 11-je (neem ik aan)

04 okt 2007 15:15

Welkom bij de club van echte mannen.:D :wink:

04 okt 2007 15:17

cabrio wim schreef:Welkom bij de club van kale mannen.:D :wink:

:lol:

04 okt 2007 15:22

eric....?

een boxster...?...laat maar ff weten, dan neem ik je ff mee in de mijne...kun je alvast wennen.. :wink:

04 okt 2007 15:23

Ik heb inmiddels al toegeslagen!!!! :D :lol: :D

04 okt 2007 15:25

Jurgen (JDB) heeft een aantal maanden geleden een zilveren targa voor mijn neus weggekaapt bij Targaflorio. Jurgen en ik zijn toen via het forum met elkaar in contact gekomen en Jurgen heeft me beloofd dat ik de eerste zou zijn die het zou horen wanneer de targa te koop zou zijn. Later hebben Jurgen en ik nog even contact gehad over het windgeruis in de targa omdat ik er door een aantal mede-forummers voor werd gewaarschuwd dat je zou wegwaaien in een targa. Volgens Jurgen viel dat mee en mocht ik dat zelf komen ervaren. Daar is het toen niet van gekomen.

Ik had de targa eigenlijk al uit mijn hoofd gezet tot ik van Jurgen twee weken geleden een PB-tje kreeg met het bericht dat de targa te koop was. Jurgen had dus woord gehouden. Een proefrit was snel gepland (de enige mooie zondag van dit jaar) en toen kon ik zelf ervaren dat ik de ‘wervelwinden’ en het ‘gedaver’ in een targa zelf wel acceptabel vind!

Mijn eigen auto heb ik goed kunnen verkopen en vanochtend heb ik een aankoopkeuring laten doen bij Robert Visser en zijn Jurgen en ik eruit gekomen. De targa moet nog een grote beurt krijgen en volgende week kan ik gaan rijden!!!!! :D :D :D

04 okt 2007 15:28

nou Eric,

van harte met je nieuwe P ...... :thumleft: , geniet van het open geweld.

het word tijd dat we elkaar eens gaan ontmoeten op een meeting.;)

targa

04 okt 2007 15:29

gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
mocht de targa toch te veel geluid maken.dan kunnen we misschien nog wat afstellen aan de targa.
groet ronald v koot

04 okt 2007 15:35

Kan alleen maar zeggen: veel plezier ermee 8)

04 okt 2007 15:53

Gefeliciteerd en beter dan Cabrio Wim kan ik het niet zeggen. :wink:

04 okt 2007 16:00

WdePundert schreef:Gefeliciteerd en beter dan Cabrio Wim kan ik het niet zeggen. :wink:

Heb het even gechekt maar ik ben toch echt nog steeds een man :cheesy:

04 okt 2007 16:04

Maar, er is verschil tussen echt een man en echt een echte man. :mrgreen:

04 okt 2007 16:16

M a r c schreef:
cabrio wim schreef:Welkom bij de club van kale mannen.:D :wink:

:lol:

Zal jullie een geheimpje verklappen, maar niet buiten het forum vertellen hé.

Als je nu vroeg begint met cabrio rijden, zo rond je 30ste. En je rijdt veel open net als ik, (zomer en winter) dan worden je haarwortels getraind en klemmen ze zich veel vaster in de wortelzak, wat dan resulteerde in een mooie bos grijs haar net als ik. :mrgreen: :lol: :lol:

targa

04 okt 2007 16:21

Zie ik nu fout of heeft je pa (ook) een 993 targa? Als die helm verkoopt contacteer jij mij dan maar.......... :lol:
Welk type targa heb jij gekocht?

04 okt 2007 16:22

helm=hem natuurlijk :oops:

04 okt 2007 16:40

WdePundert schreef:Maar, er is verschil tussen echt een man en echt een echte man. :mrgreen:

Armpje drukken :?: :lol: :wink:

04 okt 2007 16:46

Jij had eigenlijk in een cabrio moeten rijden. :lol:

04 okt 2007 16:54

Ja, die 993 targa is van mijn vader. Mijn vader heeft echter met een goede bekende van hem (zit 1 generatie in leeftijd tussen) afgesproken dat deze eerste recht van koop heeft. Maar ik wil je tegen die tijd best mijn 3.2 targa aanbieden hoor! :D :lol: :D

04 okt 2007 21:37

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

04 okt 2007 22:31

Dank allemaal voor de gelukwensen ;-). Zit nu in de trein (!!!) op weg vanuit Heerlen op weg terug naar A'dam. Wat reed die auto heerlijk zeg op weg naar 't Zuiden; als ik er maar geen spijt van krijg. :-( Het gezicht van de nieuwe eigenaar sprak boekdelen, als een kind zo blij.

04 okt 2007 22:37

Eric 3.2 schreef:Zit nu in de trein

En.... Ben je op tijd thuis..... :roll:

GEFELICITEERD MET DE VERKOOP EN AANKOOP !!!!

targa

04 okt 2007 22:44

@Eric3.2 Zoals je in men album kan zien heb ik al zo een gehad. Was een uitstekende wagen! De eigenaar die er nu mee rijdt (weliswaar als derde wagen) heeft er een goede zaak gedaan (en ik een mindere) want ik schat dat die er nu al een € of 3000 meer voor krijgt dan ik drie jaar geleden :cry:
Alleszins veel plezier gewenst met je nieuwe auto. Waren die 993 targa's nu niet zo duur en zeldzaam had ik er toch al een denk ik.

04 okt 2007 22:50

Die 993's zijn idd de max, maar nu te duur voor me. Ik rijd maar 7dkm per jaar dus haal ik naar mijn mening niet genoeg fun uit het prijsverschil. Maar ach, die 993 komt er wel, denk een zilvergrijze targa of zo. Eerst mijn pa in een 997 zetten! :-)

05 okt 2007 15:08

D.D. schreef:eric....?

een boxster...?...laat maar ff weten, dan neem ik je ff mee in de mijne...kun je alvast wennen.. :wink:

En ineens is Leander ook op zoek naar een Cabrio :lol: 8) :wink:

@Eric; Gelukkig blijf je bij de 11 !

Leandero
Plaats een reactie