23 okt 2007 13:58
23 okt 2007 14:15
horn schreef:Waarom kan het dak van een 964 cabrio niet open onder de 10 graden? Breekt het ruitje dan? Meteen? Of slijt het sneller? Ik heb begrepen dat je er 'redelijk eenvoudig' een nieuw ruitje in kan laten zetten (Rovako?). Wat is het gevolg als ik bij 4 graden tóch het dak open doe? Als het ruitje 'alleen maar' sneller slijt, heb ik het er best voor over om om de 2 a 3 jaar een nieuw ruitje te laten plaatsen als ik dan lekker bij droog weer de hele winter open kan rijden...
23 okt 2007 14:41
23 okt 2007 14:49
23 okt 2007 15:03
23 okt 2007 15:13
23 okt 2007 15:15
23 okt 2007 15:26
23 okt 2007 15:28
23 okt 2007 15:30
TD (zonder I) schreef:Ik hou het wel op de rits.
Oh ja mike 93, "nooit geen problemen" is altijd problemen.
23 okt 2007 15:45
23 okt 2007 15:48
23 okt 2007 16:28
23 okt 2007 16:34
horn schreef:Hmmmm. Vandaag een dilemma. Strak blauwe lucht, zonnetje op mijn bol, maar 3 graden vanochtend. Kan ik dus de 911 pakken, maar moet ik dicht rijden...
23 okt 2007 16:38
23 okt 2007 16:51
23 okt 2007 16:52
23 okt 2007 16:55
23 okt 2007 18:27
$TEEF schreef:(met kaarsvet of ballistol loopt ie weer prima)
23 okt 2007 18:28
Jurgen schreef:
Je gaat mij toch niet vertellen dat dat lekker is...open rijden met 3 gr ...
23 okt 2007 18:48
cabrio wim schreef:En wie vandaag niet open reed met zijn cabrio, is geen cabrio waard.
Heerlijk kacheltje via onderkant laten blazen en rijden met die Porsche cabrio.
23 okt 2007 21:38
23 okt 2007 21:45
horn schreef:openritsen kan ook, maar dan heb ik een probleem dat ik me achterin mijn eigen cabrio moet wurmen
24 okt 2007 6:18
24 okt 2007 7:29
anton964 schreef:de targa rij ik onder 10 graden ook niet open omdat het dan gewoon niet lekker meer is.