Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Fuchs retro design

03 dec 2007 0:46

Vandaag Essen Motorshow bezocht en toch wel effe speciaal halt gehouden bij deze:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Ik vind het ronduit prachtig...zijn beschikbaar in 17" en 18" en vrij licht. Misschien dat ik me wel zo'n setje aanschaf voor de show.

(foto's zijn getrokken door kameraad)

03 dec 2007 0:50

Strakke wieltjes :thumleft:

... mogen wij ook weten waar we deze aan kunnen schaffen ....

03 dec 2007 0:53

naar verluidt zouden jullie die bij Van-Zweeden kunnen bestellen.

meer info op www.weinkath-carwheels.de :wink:

03 dec 2007 10:27

Zijn ze ook echt 3 delig of zitten die boutjes er voor de sier op?

03 dec 2007 11:36

vind ik persoonlijk gatlelijke velgen
je ziet meteen in het hart, dat het namaak fuchs harten zijn ipv echte zoals van Lindsey... ziet er veel te vlak en hoekig uit, niet mooi afgerond zoals echte fuchs

die bouten , sier of echt, passen ook niet met fuchs, zit er veel te bling uit

een fuchs is mooi in de eenvoud, en die is hier wel zoek

03 dec 2007 11:53

Maarten schreef:Zijn ze ook echt 3 delig of zitten die boutjes er voor de sier op?


echt 3-delig

03 dec 2007 12:09

Ik vind ze ook erg mooi! Strakke wieltjes op een 964 :shock:

03 dec 2007 12:24

Zonde van die glimmende popnagels rondom; dat vind ik echt geen potje

03 dec 2007 16:16

Superknap op een 964 !!!

03 dec 2007 16:27

die dingen halen het toch echt niet van Lindsey 17 inch fuchs

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en Lindsey heeft ze ook in 3 delig met boutjes
maar dan nog altijd met de juiste look Fuchs hart, geen replica hoekige look

en ja , t kan ook niet anders, want die van Lindsey zijn met echte fuchs harten gemaakt...

Afbeelding

03 dec 2007 17:05

Liever naakt dan namaak. :wink:

03 dec 2007 17:54

3-delig fuchsen vind ik op zich niet onaardig
maar deze harten lijken idd voor geen meter op echte fuchsen :(

vindt het op een 964 of 993 ook geen kijk trouwens...

03 dec 2007 18:59

iedere sjaak z'n eigen smaak... niks voor mij. :wink:

03 dec 2007 21:08

Ik vind het helemaal geweldig. Zie het wel zitten op mijn 3.2 :D

03 dec 2007 23:08

ik vind ze supahhhhhh 8)

vette velgen man gesmeedde velgjes in maten vanaf 17 tot/met 20 inch :shock:

van 8 tot 11 kilo per stuk geen goedkope tejingzooi dus :wink:

ik heb nog ff staan kletsen met die gasten van kerscher aardige jongens maar je kunt ze beter in dl zelf bij kerscher bestellen zit van zweeden er niet tussen,
het meisje wat er naast zat diana derby (wereld meid btw ken haar van worthersee meetings) van die golf mk1 8) , zei is de hofleverancier van ruf voor de lederen bekleding, zei is verantwoordelijk voor de bekleding van de ctr3 :wink: alle 15 die gebouwd worden 8) .

yo michael die zilveren 964 rs look a like kloon is van helmut horn voorheen de eigenaar van de wob magazine DL.
hij die zilveren zag er idd heel cool uit hij stond er keurig bij, netjes laag, een schkoon bakske :wink:

ik persoonlijk vind deze niieuwe fuchs look a like erg mooi, een fuchs velg hoort voor mij niet onder een 964 maar omdat ze groter zijn dan de originele fuchs en toch net iets anders ogen/moderner vind ik het toch een stoer/vet/cool/dope ogende velg :wink:

vd rest was essen vond ik na uren met jan en alleman/veel bekenden gehannes te hebben heel gezellig.

greezz mikey :D

03 dec 2007 23:40

Die Golf was ook de max hé Dr White...1.6 16V Oettinger blok erin...ja ik heb de dame ook gezien en met de kerel lang gepraat...zeer interessant. :D

04 dec 2007 0:39

drknauf schreef:ik vind ze supahhhhhh 8)

vette velgen man gesmeedde velgjes in maten vanaf 17 tot/met 20 inch :shock:



of ze volledig gesmeed zijn betwijfel ik ten sterkste
zijn ze veel te hoekig voor, smeden is een mal die het ding in vorm mept/drukt, en dan vraag ik me af hoe dat vlot zoeen hoekige vorm kan maken... en niet vast komt te zitten in de mal

vergelijk echte fuchs maar eens in detail met deze repro's, echte fuchs zijn helemaal afgerond, das een vorm die natuurlijk machinaal te smeden valt

die hoekigheid is volgens mij het resultaat van CNC machine werk

in 't beste geval is de velg rand, de ring gesmeed en de rest , het hart durf ik op wedden van niet

bovendien , smeden, waarom zijn ze dan in meerdere delen, en niet uit 1 stuk?? beetje omgekeerde wereld vind ik...

04 dec 2007 0:50

sorry heren het randje gesmeed en de rest gegoten :wink:

we hebben het hier over look a likes dames :roll: :mrgreen: :wink:

04 dec 2007 0:53

mayonaise schreef:bovendien , smeden, waarom zijn ze dan in meerdere delen, en niet uit 1 stuk?? beetje omgekeerde wereld vind ik...

omdat je dan goedkoper velgen kan maken die onder alle modellen passen
een andere breedte en/of ET waarde is dan alleen nog een kwestie van de goeie velgranden monteren
maar dat wist je wel ;)

harten zien er idd CNC gefreesd uit
net als mislukt lelijke retro gevallen uit de UK

drknauf schreef:we hebben het hier over look a likes dames :roll: :mrgreen: :wink:

als je dan toch al die moeite neemt, maak dan iets wat er een beetje fatsoenlijk uit ziet... kost niks meer ;)
Laatst bijgewerkt door Jeroen914 op 04 dec 2007 0:54, in totaal 1 keer bewerkt.

04 dec 2007 0:54

Jeroen914 schreef:omdat je dan goedkoper velgen kan maken die onder alle modellen passen
een andere breedte en/of ET waarde is dan alleen nog een kwestie van de goeie velgranden monteren
maar dat wist je wel ;)


idd

04 dec 2007 1:03

de gustibus coloribusque non disputandum est hé mensen...'k vind dat ze er wel goed uitzien en sterk zijn ze waarschijnlijk meer dan genoeg.

Jeroen, heb je links naar die UK wielen die je vermeld? Ben benieuwd :wink:
Laatst bijgewerkt door MichM3 op 04 dec 2007 1:04, in totaal 1 keer bewerkt.

04 dec 2007 1:03

simpel je vind het wat of niet :wink:

ik vind ze mooi :D

04 dec 2007 1:27

Wat kosten ze eigenlijk?

04 dec 2007 10:48

reken 700- 1000 eur per velg afhankelijk van de maat.

04 dec 2007 11:23

:shock:
Plaats een reactie