Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Verwarming warm => koud

08 dec 2007 21:23

Hoi allen,

Afgelopen dagen hebben ik met de kachel aan gereden. Wat mij opvalt is dat het ca. 1/2 uur met blower op stand 1 lekker warm is, maar na die 1/2 uur blaast hij opeens koude lucht in en wel zodanig dat ik tijdens het rijden zit te klappertanden. Niet normaal meer. Ik doe dan gauw de blower en de sleuven dicht, maar het blijft koud in de wagen.

Wat is hier aan de hand?

08 dec 2007 21:28

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... verwarming

08 dec 2007 21:31

standje hoger dan 1?Ik begin ook op die stand, maar als de gewenste temperatuur dan gehaald is blaast ie dan inderdaad koude lucht!Ik zet m dan n standje hoger als 1 en dan bij mij althans; warmte....enz, enz. :wink:

08 dec 2007 21:39

Aha,

Bekend 993 probleem dus. Ga dit weekend even ernaar kijken. De blower zal wel vervuild zijn... Even poetsen dus. :wink:

08 dec 2007 21:50

heb t wel over een 3.2 he ECT! :roll: :wink:

09 dec 2007 8:33

Kan het wel zo zijn dat vanwege vervuiling deze koude lucht gaat blazen? :?

09 dec 2007 10:59

@Alvin, onder aan de bijrijders plaats zit een board, en daarachter zit een luchtkanaal, dit was bij mijn vorige Porsche helemaal verstopt van vuil en stof.
Na dit schoongemaakt te hebben werkte de verwarming weer goed, dus misschien jouw probleempje. :idea:

09 dec 2007 11:02

Ok bedankt Wim, ga er straks even naar kijken, verder doet de kachel t best wel goed. :wink:
Plaats een reactie