Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Was even lekker..

29 dec 2007 18:07

Net even bij mn 964 'langs' geweest die al 2 maand in de winterstalling staat..even de boel gestart en een blokje om geweest voor de smering...viel me direct op dat ie al liep voordat ik de contactsleutel losliet :) gaf een heerlijk betrouwbaar gevoel...zelfs in ruste 'ready to fight' :twisted:

29 dec 2007 18:21

Tja dat heb je wel eens na een tijdje "droog" staan.... :cheesy:

29 dec 2007 18:28

Was vandaag een super dag om de P uit te laten. Helaas ben ik er niet aan toe gekomen.... :wink:

29 dec 2007 18:37

Ook een tijdje droog gestaan? :wink:

29 dec 2007 19:11

Heb 'm vandaag toevallig ook weer eens gepakt...was alweer enkele weken geleden.

Man, wat stoot zo'n hok eigenlijk als je normaal in een heerlijk comfortabele auto rijdt... :twisted: :wink: (maar o wat is het lekker... :wink: )

29 dec 2007 19:55

Komt me bekend voor, 't was al weer 4! dagen geleden met de P.
Even lekker doorgereden vandaag, lekerrrrrrrrrrrrrr :D

29 dec 2007 20:13

Jurgen schreef:Man, wat stoot zo'n hok eigenlijk als je normaal in een heerlijk comfortabele auto rijdt... :twisted: :wink: (maar o wat is het lekker... :wink: )
Serieus? Moet je es in die "comfortabele" van mij rijden ;)... Praten we daarna verder over welke harder is :cheesy: (oef)

29 dec 2007 20:28

Ehh...ik weet wel zeker dat "mijn" comfortabele, comfortabeler rijdt dan de jouwe Pascal :wink: , maar dat ik het lekker vond sloeg op het rijden in de porsche...óndanks het gebrek aan comfort... :wink:

29 dec 2007 20:45

paSCal schreef:Serieus? Moet je es in die "comfortabele" van mij rijden ;)... Praten we daarna verder over welke harder is :cheesy: (oef)

Stel je niet aan :!: Je bent ook niks gewend :roll:

30 dec 2007 9:43

barolo schreef:Was vandaag een super dag om de P uit te laten. Helaas ben ik er niet aan toe gekomen.... :wink:

hmmm.... ik denk dat ik maar eens een Porsche-uitlaat-service ga beginnen :)

30 dec 2007 10:07

:lol: :lol: :lol:

30 dec 2007 12:19

Jeroen914 schreef:
paSCal schreef:Serieus? Moet je es in die "comfortabele" van mij rijden ;)... Praten we daarna verder over welke harder is :cheesy: (oef)
Stel je niet aan :!: Je bent ook niks gewend :roll:

Klopt, maar mijn "comfortabele" auto is op dit moment harder geveerd/afgedempt dan mijn 911 ;)

30 dec 2007 12:54

Ben net terug van de wintersport. Heb gisteren de P meteen weer even de sporen gegeven. Jammer dat ik het hele stuk door Duitsland niet met de P heb kunnen doen. :wink:
Ach ja in mijn 300C CRD is dat ook geen straf :D

30 dec 2007 18:28

Net ook nog ff me P. uitgelaten. Meteen ook netjes gewassen, uitgezogen, afgezweemd, drooggereden blabla.... Ondanks de mijne in de wintermaanden veelal binnen staat, kon ik het echt niet laten! :D Zolang de bekleding er nog niet uit ligt, lekker toeren met dit weer! :wink:

31 dec 2007 2:17

gast schreef:Als de weg een beetje droog is gaan we een blokje om
hoezo? smelt 'ie anders?

31 dec 2007 2:21

Smelten :shock:

Nee, dat is niet het probleem........ hij heeft een C2 :lol:

.

31 dec 2007 2:30

dan hoeft 'ie toch ook niet op droog weer te wachten?
met andere types daar en tegen :roll: :mrgreen:

31 dec 2007 3:33

Ik hoef me niet druk te maken om "het blok te smeren in de winter" aangezien de 993TT mijn enige auto is, en ik hem nog bijna dagelijks gebruik.
Nee ik werk aan huis dus niet voor woon-werk, maar wel om vaak te gaan klussen in onze nieuwe woning. Daar heb ik nog geen CV en internet dus daar wonen zit er nog even niet in..

Wintergebruik is helaas wel aan de turbo af te zien, ik vind zwart heel mooi staan op een 993TT maar eigenlijk niet op de manier zoals die van mij nu zwart is.... :cry:
Ja ja, moet hem weer eens vaker wassen, ik weet het....

31 dec 2007 11:40

stel je toch es niet zo aan...

31 dec 2007 11:44

gast schreef:
wel eens van ZOUT gehoord :?: :idea: Daar smelt ie niet van, maar ROEST ie van.

De roestproblemen van Porsche zijn toch niet teruggekomen met de 996?

31 dec 2007 11:49

yo gast lekkere wastut van me :shock: :mrgreen: :wink:
Plaats een reactie