Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

porsche zentrum aan de schandpaal

04 jan 2008 23:48

Ook een manier om je ongenoegen kenbaar te maken! :?


http://www.debakel-deluxe.de/

05 jan 2008 0:07

Goede zaak. Er mag wat mij betreft wel wat vaker aan de schandpaal genageld worden.

05 jan 2008 0:08

Dat is niet best zeg :!:

Bij ons zeggen ze dan "er zit gewoon de nieges in"

Maar het zal je maar treffen :cry:

05 jan 2008 0:19

lekker verhaaltje het zal je porsche maar zijn . ik vind het nog knap van die man dat hij nog niet iemand bij zijn strot heeft gepakt

05 jan 2008 0:44

De site werkt therapeutisch voor hem wss... :wink:

05 jan 2008 5:00

Blij dat het mijn P niet is/was. Voor de rerst LB ;-)

05 jan 2008 12:19

Het zal je maar overkomen :!:

05 jan 2008 12:47

Dat moet je als Porsche Zentrum toch niet willen.

Wat een geduld heeft die man! Je zou je Porsche bijna weer verkopen, de lol er er dan wel af!

05 jan 2008 13:47

Volgens mij spoort de beste baas niet......

05 jan 2008 14:20

Da's allemaal niet zo mooi....

05 jan 2008 14:43

Zielige actie.
Je gaat zoiets toch face to face bespreken.

Echt zwak om iemands bedrijf zo openbaar proberen af te kraken.

Geen goed woord voorover. Ondanks dat ik het enorm vervelend voor de beste man vind.

05 jan 2008 14:48

Hmmm, dat klinkt inderdaad niet best.

Ik kwam tot 2 jaar terug regelmatig bij dit Porsche Zentrum toen ik daar nog in de buurt woonde voor m'n werk. Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad met deze lui. Ik kwam ook gewoon wel eens kijken, bijv toen ze de CGT binnen kregen etc. Ook belde ze me wel eens als er iets moois of origineels te zien was. Ik heb van het begin af aan altijd aangegeven dat ik geen Porsche kwam kopen.
Meerdere malen een proefrit gemaakt met een 997 en de 997S.
Mijn collega heeft er toen wel een nieuwe 997S besteld. Toen hij naar een jaar plots zijn baan verloor om medische redenen ging hij terug naar het Porsche Zentrum en daar hebben ze kostenloos hem in kontakt gebracht met een prive koper uit Italie.

Ook wij ontvingen hun kerstkaart :) :)

Wens deze man veel sterkte...maar z'n geavanceerde site lijkt inderdaad een manier om het te verwerken!

05 jan 2008 15:05

Verwacht dat de man zeker al "face to face" heeft gezeten. Maar dat dit geen resultaat gaf. En dat dit zijn "enige" oplossing is.

05 jan 2008 15:34

Met z'n brief veegt Wiedeking na het diner de kruimels van z'n kin af,
vrees ik.... :shock:

05 jan 2008 15:45

LeOH schreef:Met z'n brief veegt Wiedeking na het diner de kruimels van z'n kin af, vrees ik.... :shock:

Als dat zo is, is het wat mij betreft een slechte CEO. Dit soort zaken is echt simpel en klantvriendelijk op te lossen. (vermeende) arrogantie leidt tot dergelijke uitwassen, waar niemand beter van wordt. Het is mijn dagelijks werk en dit is iets wat je echt niet wilt, of het waar is of niet.

05 jan 2008 15:49

horn schreef:... of het waar is of niet.


Zo denk ik er ook over ....

05 jan 2008 17:27

Weet niet hoe dit bij de oosterburen is geregeld, zoals ik ze ken zal dat wel goed zijn :!:

Maar bij ons is de Focwa en de schadeexpert van je maatschappij ook een partij om het voor jou op te nemen :wink:

En als ik lees en zie wat er aan de hand is moet dit probleem op te lossen zijn :oops:

05 jan 2008 17:31

ik weet in elk geval wel dat ik niet ga scrabbelen in het Duits: "Kommunikationsverweigerungshinhaltetaktik" :shock:

05 jan 2008 18:07

past toch niet op een scrabblebord... :wink:

Afbeelding

05 jan 2008 22:38

De ellende van herr Skok is goed gedocumenteerd. Ik heb geen reden om aan zijn oprechtheid te twijfelen.

Afschuwelijk wanneer je zoiets overkomt. Wat een ellende heeft die man gehad.:shock:

Ik geef hem groot gelijk dat hij zijn ongenoegen zo kenbaar maakt. Je moet ergens heen met je gevoelens.

Zoiets moet je als Porsche Zentrum niet zover laten komen. Ze staan er slecht op vind ik... :roll:

05 jan 2008 23:02

:shock: Daar moet je toch als Porsche AG anders mee omgaan. Dit soort situaties wil je niet meemaken en als ze voorkomen, moet je ze goed afhandelen naar volle tevredenheid!

05 jan 2008 23:35

Erick schreef:Zielige actie.
Je gaat zoiets toch face to face bespreken.

Echt zwak om iemands bedrijf zo openbaar proberen af te kraken.

Geen goed woord voorover. Ondanks dat ik het enorm vervelend voor de beste man vind.


Ik zou hetzelfde gedaan hebben als praten geen zin heeft. Bij mij moeten ze niet met dergelijke onzin aankomen.

Niet goedschiks dan maar kwaadschiks. :evil:

Als er ergens iets is waar ik een grote bloedhekel aan heb is slechte service. Meestal krijgen ze dat direct van mij te horen. Wat ik dan meestal doe is direct de manager spreken en hem de les lezen hoe het wel moet en ik sta erom bekend dat ik net zo lang doorga tot ze door de knieen gaan. Zijn ze direct afgeleerd. :twisted:

06 jan 2008 11:47

Als ik die lakdiktes bekijk, hebben ze hem volgens mij met een borstel geschilderd.
Het zal je maar overkomen, niet om te lachen.......

06 jan 2008 13:01

Sorry, even off-topic:

ECT --> wat een droomwagenpark heb jij straks!!!

Al een leverdatum voor de DBS?

:)

06 jan 2008 13:04

Heb wel eens een "akkefietje" gehad met de BMW, kocht een nieuwe 320 Touring en deze auto was gewoon niet in orde :!:

Werd redelijk goed geholpen door de dealer en de auto ging naar de importeur in Rijswijk terug :oops:

Ze kregen hem gewoon niet goed en kreeg een nette brief dat ik het hier maar mee moest doen :twisted:

Telefoontje naar de ANWB en gevraagd hoe te handelen, een aangetekende brief opstellen met een redelijk termijn om de auto in goede staat te brengen :idea:

Kreeg snel een goed aanbod voor een nieuwe 325 met een redelijk bedrag erbij te betalen :wink:

Nog steeds een 325 :!: :!: :!: super auto :!: :!: :!:
Plaats een reactie