01 feb 2008 13:55
01 feb 2008 13:59
01 feb 2008 14:53
Wiedeking’s idolatry of short-term profits over everything else is well known.
Look at the profits! We’re the most profitable car company IN THE WORLD! To Hell with legacy, to Hell with history, to Hell with brand image, to Hell with whatever it is the company once stood for!
01 feb 2008 14:57
01 feb 2008 14:59
01 feb 2008 15:02
01 feb 2008 17:47
ppp 356 schreef:Toch zitten er stukken in waar ik het volledig mee eens ben, en waardoor ik steeds minder en minder begin te voelen voor de huidige Porsche generatie.
01 feb 2008 18:01
Godspeed schreef:Nuja denk dat het elders (Ferrari, Aston) ook niet beter is
01 feb 2008 18:18
01 feb 2008 18:34
Paul van Engelen schreef:(verwijst naar Horn!...)
01 feb 2008 19:24
01 feb 2008 20:16
Godspeed schreef:Nuja denk dat het elders (Ferrari, Aston) ook niet beter is
01 feb 2008 23:39
02 feb 2008 0:27
02 feb 2008 0:39
02 feb 2008 0:42
02 feb 2008 0:43
02 feb 2008 10:54
ppp 356 schreef:Misschien gaan ze wel dezelfde kant uit met hun V8
02 feb 2008 11:01
02 feb 2008 11:13
Godspeed schreef:ppp 356 schreef:Misschien gaan ze wel dezelfde kant uit met hun V8
Tja in '93 maakte ze nog 50 wagens per jaar, nu 5000. En sinds ze onafhankelijk zijn geworden denk ik dat dit aantal nog serieus de hoogte in moet om te kunnen overleven.
02 feb 2008 11:20
ppp 356 schreef:Dit is uiteraard vrij simpel geschreven want zoiets is veel complexer, maar enkel maar om aan te geven dat niet in alle sectoren meer beter is.
02 feb 2008 17:43
De 4S is de deur uit en ik vrees dat de Cayenne snel zal volgen.
02 feb 2008 18:05
02 feb 2008 22:46
03 feb 2008 13:48