Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

replica recaro

10 feb 2008 22:49

Ik ben van plan om een set 'replica Recaro's' te kopen van BF Torino, model Le Mans 982; de stoelen op zich zijn al vaker besproken op het forum en ze komen redelijk dicht bij het origineel maar ik ben benieuwd of er ook leden zijn die dit type stoel al in de auto hebben zitten en hoe ze bevallen; ivm. mijn lengte (1.95 m.) zou ik graag willen weten wat de hoogte van de zitting is, of deze een beetje overeenkomt met de hoogte van de originele stoelen want mochten ze te hoog zijn dreig ik met m'n hoofd boven de voorruit van de targa uit te komen..... Bij de stoelen moet je een set geleiderails (heten ze zo?) meebestellen, passen deze precies op de plek van de originele rails of moeten er nieuwe gaten worden geboord? Alvast bedankt voor jullie reakties !! :)

11 feb 2008 1:56

Yep, ik heb ze een maandje in de auto en ze zitten fantastisch!
En je zit zeker niet hoger dan op de originele stoelen.

ik heb ze laten inbouwen en je moet inderdaad geleiderails hebben, maar over de inbouw zelf (gaten oid) weet ik niets...

Let er ook op dat je ook hoofdsteunen bestelt (hoewel je ook je oude steunen kan gebruiken, mocht je dat willen)

11 feb 2008 11:11

hoi, en ik heb ze ook besteld! worden 23 feb in de auto gemonteerd. ben zelf ook erg benieuwd hoe het zit!

replica recaro

13 feb 2008 13:51

nog ff. een vraagje; hebben jullie gekozen voor de ribcord uitvoering of "kunstleder genarbt" (zoals het zo mooi staat vermeld op de site van BF-Torino) ??

13 feb 2008 15:54

ribcord met kunstlederen zijkanten. Ik werd 's zomers gek van mijn nep-lederen stoelen (als in: met een natte rug uitstappen). Hoop dat dat voor een groot deel tot het verleden behoort met de corduroy-versie...

Zou dus inderdaad of corduroy/ribcord of echt leer nemen...

18 feb 2008 12:19

ook ik heb kunstleer met ribcord besteld. levertijden zijn trouwens wel extreem lang op die stoelen... hopelijk heb ik ze eind maart in de wagen!

18 feb 2008 12:56

Gilles 2.2E schreef:.. levertijden zijn trouwens wel extreem lang op die stoelen...

Over wat voor tijdsbestek praten we hier :?:

... mss dat ik ze nu alvast moet gaan bestellen :?

18 feb 2008 13:05

...nou ik heb ze in december besteld en worden (pas) eind maart geleverd...

replica recaro

18 feb 2008 13:42

Als het zo lang duurt ga ik ook maar bestellen; hebben jullie rechtstreeks bij BF besteld of via Martin Willems (ik weet eigelijk niet of hij officieel de importeur is en of je via hem moét bestellen......)

18 feb 2008 14:26

ik heb bij martin willems besteld. hij heeft wel de vollederen op voorraad.
Plaats een reactie