03 maart 2008 23:29
03 maart 2008 23:30
03 maart 2008 23:31
03 maart 2008 23:35
03 maart 2008 23:36
03 maart 2008 23:43
maurice schreef:..... Gillende 10 cylinder achterin brrr.
03 maart 2008 23:44
Not too mention blokken die na 50.000 km alweer gereviseerd kunnen worden.
03 maart 2008 23:46
ECT schreef:Volgens mij ben je in de war met een Lambo Gallardo (V-10)
Ferrari motoren achterin - V8 ( F360, F430, etc.), V12 ( Enzo, F50).
04 maart 2008 2:03
04 maart 2008 2:39
04 maart 2008 9:03
04 maart 2008 10:13
04 maart 2008 10:28
cabrio wim schreef:Zolang als er niks kapot gaat, want dan kun je echt in de buidel gaan.
Dan ben je echt bang voor prijsopgave.
04 maart 2008 10:54
Speedy356 schreef:Ik heb een vergelijkbare ervaring gehad met een Aston Martin, al was deze toch wel in het voordeel van de Aston! Wát een auto is dat (de Vanquish)! Brrr... Lékkerrrrrrrr!
Het afwerkingsniveau is dan wellicht niet op het niveau van Porsche .....
04 maart 2008 19:14
Speedy356 schreef:
Het afwerkingsniveau is dan wellicht niet op het niveau van Porsche, maar het 'ademt' overal klasse, sportieve chique en style, het geluid is fantastisch en wellicht presteert deze auto iets minder dan een 911, wij 'normale stervelingen' kunnen de grenzen van (bei)de auto's toch nooit opzoeken...
04 maart 2008 19:28
04 maart 2008 21:04
04 maart 2008 21:13
04 maart 2008 21:16
04 maart 2008 21:30
04 maart 2008 21:49
04 maart 2008 22:10
Sanhi schreef:
Ik snap ook dat een auto met plastic knopjes nog steeds een perfecte sportwagen kan zijn, maar het ging hier over afwerkingsniveau. Porsche staat hierbij mijn inziens niet op een hoger niveau dan de overige Duitse luxe merken.
04 maart 2008 22:17
PEF schreef:Ik kan alleen maar spreken over de AM V8 Vantage en die vond ik nu wel nie speciaal veel beter afgewerkt als een 911 met leder opties.
04 maart 2008 22:37
ppp 356 schreef:Het is spijtig dat we het moeten zeggen, maar als je bv € 135,000 uitgeeft voor een Audi, Bmw, Mercedes of Porsche, is Porsche de minste van allemaal.