26 maart 2008 18:08
26 maart 2008 18:13
26 maart 2008 18:15
crazylay schreef:Hallo
Ik ben op zoek naar een nieuwe auto.
Nu ben ik eens gaan kijken en ben wel geinteresseerd in een belastingvrije 944 of 924.
ik ben wel benieuwd wat het verbruik van deze auto's is en de kosten.
wat betaal je ongeveer in de maand aan de verzekering(univé bijvoorbeeld)
etc..
26 maart 2008 18:27
26 maart 2008 18:33
26 maart 2008 19:29
crazylay schreef:ik ben wel benieuwd wat het verbruik van deze auto's is en de kosten.
26 maart 2008 19:48
26 maart 2008 19:55
crazylay schreef:sorry maar ik wou het toch even vragen aan personen met ervaring.
ik lees dat ze gemiddelt 1 op 11 rijden, is dat ook zo?
wie heeft hier ervaring met de Porsche 924 2.0 Coupe Targa 1981??
27 maart 2008 1:12
27 maart 2008 1:16
944 guy schreef:Ik verbaas mij dat mensen zeggen dat 1 op 11 normaal is, dan trap je volgens mij bij elke bocht vol het gas in
944 guy schreef:Maar de dooddoener is natuurlijk dat je er 98 in moet fleppen.
27 maart 2008 2:05
27 maart 2008 14:14
27 maart 2008 14:35
FROST schreef:Ik word weer op het matje geroepen zie ik:
- ikzelf vind een 924 een hele prettige wagen, heb geen ervaring met een 944 maar hoor van meer mensen dat ie meer betrouwbaar is en natuurlijk wat meer Pk's heeft. Daarvoor is de wagen ook aardig wat duurder.
--> in aanschaf hoeft een 944 echt niet duurder te zijn. In onderhoud kan dit wel voorkomen.
-een GOEDE 924 moet met gemak de 190 aan kunnen tippen, zat met die van mij op de afsluitdijk en haalde 195 met nog een klein beetje gas over - Niet slecht voor een auto uit `1981
--> de 200 km/uur kun je er echt wel meehalen hoor... beetje doortrappen
-Nadelen aan het internieur: gescheurd dashboard, gescheurde stoelen etc. Op zich niet zo'n drama maar een 944 heeft hier geen tot minder last van.
--> niet alle 924's hebben dat en alleen de type II van 944's hebben die verschijnselen niet... maar ik heb een goede 924 gevonden zonder scheuren dus een type I 944 moet je ook kunnen vinden...
-Als je een leuke wagen hebt uitgekozen, altijd eerst een proefrit maken. Er kan van alles mankeren aan de wagen wat je op het eerste gezicht niet zag. Let vooral op het start-gedrag van de wagen. (die van mij heeft namelijk problemen met warm en koud starten, motor moest hoger afgestelt worden en loopt nu warm bijna 2000 toeren, DUS gaat het verbruik ook giga omhoog, maar hij START nu wel tenminste )
--> of een keuring laten doen. Warme start problemen hebben de meeste 924's...
27 maart 2008 14:35
FROST schreef:-Nadelen aan het internieur: gescheurd dashboard,
27 maart 2008 15:54
Olaf schreef:944 guy schreef:Ik verbaas mij dat mensen zeggen dat 1 op 11 normaal is, dan trap je volgens mij bij elke bocht vol het gas in
Is dat niet de bedoeling met 'n Porsche dan
Lees mijn eerdere commentaar en je ziet (leest) dat 1 op 14 zeker haalbaar is
944 guy schreef:Maar de dooddoener is natuurlijk dat je er 98 in moet fleppen.
Je kan er ook 95 in "fleppen"
27 maart 2008 22:36
28 maart 2008 20:49
Olaf schreef:FROST schreef:-Nadelen aan het internieur: gescheurd dashboard,
... kan je er gewoon overheen plakken
Naast zwart - in 21 andere kleuren verkrijgbaar
28 maart 2008 21:34
28 maart 2008 22:23
Sjeezerrr schreef:Even off topic... heeft iemand wel eens gezien of dit een fraaie oplossing is?
04 jul 2008 13:55
05 jul 2008 11:58