Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
28 maart 2008 17:55
Wie kent het volgende bedrijf (voor onderhoud) en heeft er ervaring mee:
http://www.sz-west.de./ANGEBOTE/angebote.html
Sportwagen Zentrum West
52511 Geilenkirchen - Niederheid
31 maart 2008 0:57
Ik ken ze niet, maar heb wel even op de site gekeken. Tarieven zijn in vergelijk met NL (inderdaad) erg interessant. Scheelt voor de 964 al gauw 300-350 euro. Vraag is dan alleen wat je die hele dag in Geilenkirchen gaat doen
Grote beurt aan de 964 kost ca 8 - 10 uur.
31 maart 2008 21:44
Die beurt voor een 964 kan dus niet in 1 dag; met hotelovernachting en brandstof/ boete's schiet je er dus niet zoveel mee op.
01 apr 2008 19:46
Wat vreten die dan allemaal uit in die 10u ??
Ik heb ooit een grote beurt laten doen aan mijn 964 incl. nieuw dubbelmassavliegwiel en 2 draagarmen vooraan vervangen in minder dan 1 dag
01 apr 2008 20:10
Vorig jaar heeft mijn Boxster daar een beurtje gehad (incl. olie- en remvloeistofwissel Eur 209,=).
Was voor mij 20 km rijden vanaf mijn werk, dus ideaal.
Prima adres, klantgericht, een zeer acceptabele prijsstelling en het allerbelangrijkste : vakbekwame mensen.
De zaak wordt gerund door 2 mannen, die jarenlang als "Meister" bij het Porsche Zentrum in Aachen hebben gewerkt.
Men weet wat men doet, is ook niet te beroerd om je mee te laten kijken en wat tips en trucks aan je te geven.
Zelf doen ze actief aan motorsport met ik dacht 2 eigen 911's.
Ik zal er zeker terug gaan omdat ik er gewoon ouderwets als "Kunde" wordt behandeld.
De relatief lage prijzen hebben ook te maken met de ligging en aard van hun bedrijf : ergens op een industrieterrein in een hoek en het pand zelf is gewoon een loods met klein kantoortje erbij. Hier betaal je dus niet een of ander duur high-tech pand.
01 apr 2008 20:17
Joannes schreef:ook niet te beroerd om je mee te laten kijken en wat tips en trucks aan je te geven.
Geintje, goed verslag, vertrouwenwekkend.
02 apr 2008 9:27
Fijn dat er een oplettende moderator is !
Je krijgt als vervangend vervoer helaas geen Cayenne mee, je kunt alleen kiezen uit een 997 of een Smart (jawel !)......
04 mei 2008 17:07
Ik ben er 29 april geweest voor een kleine beurt en remvloeistofwissel. Werd prima geholpen door Mathieu en ben er de hele tijd bij gebleven. Hij legde mij vanalles uit.
Hij heeft vele jaren (samen met zijn compagnon) bij Porsche Zentrum Aachen gewerkt.
En.... de rekening was laag t.o.v. NL.
Kortom, een aanrader dus!