28 maart 2008 22:24
28 maart 2008 22:25
28 maart 2008 22:26
28 maart 2008 22:30
Olaf schreef:In plaats van de Kaaiman - zou ik 'n jonge BoxsterS kopen
Minder afschrijving dan de Kaaiman - en toch ook weer 'n cabrio - want die ga je echt wel missen
28 maart 2008 22:34
28 maart 2008 22:35
28 maart 2008 22:36
28 maart 2008 22:41
horn schreef:Wellicht dat je op je werk het bedrag dat ze nu in je auto steken per maand bij je brutosalaris krijgt.
28 maart 2008 22:45
28 maart 2008 22:49
28 maart 2008 23:00
28 maart 2008 23:14
28 maart 2008 23:38
thomas993 schreef:niet aan beginnen, lekker je leasebak - met de besparing van de bijtelling, lekker Porsche rijden, enkel km administratie is gezeik, heb een tijdje met de 997 S op basis van bijdrage / netto km, op een gegeven moment vind je het zonde niet echt pret km in de file, ritje naar Belgie dik 400 km op de teller erbij en dat levert je netto 420km x (52% van) 19 cent = Eur 41,50 en vervolgens tanken en nog een barst in de voorruit in dezelfde rit
28 maart 2008 23:39
29 maart 2008 0:06
29 maart 2008 0:15
29 maart 2008 0:20
29 maart 2008 0:26
29 maart 2008 0:29
Peperbus schreef:scenario 2: geen probleem met klanten?
29 maart 2008 0:29
Traveller69 schreef:Mmm, optie 3: 993 houden voor prive, Cayman aanschaffen voor prive.
Afhankelijk van het weer ga je met de 993 of met de Cayman naar een klant
Ik zou de 993 houden. Cayman vind ik een mooie auto, maar de 911 in al zijn vormen blijf ik mooier vinden.
29 maart 2008 0:39
sportwagon schreef:Mijn gevoel zegt echter dat ik maar een keer leef en geeft een voorkeur voor de Porsche.
sportwagon schreef:Peperbus schreef:scenario 2: geen probleem met klanten?
Jawel
29 maart 2008 0:55
sportwagon schreef:Olaf schreef:In plaats van de Kaaiman - zou ik 'n jonge BoxsterS kopen
Minder afschrijving dan de Kaaiman - en toch ook weer 'n cabrio - want die ga je echt wel missen
Is dat ook een goede optie met 50.000 km/jaar denk je? (lawaai).
29 maart 2008 0:55
29 maart 2008 9:36
29 maart 2008 9:46