04 apr 2008 1:18
04 apr 2008 7:15
04 apr 2008 7:17
04 apr 2008 7:20
04 apr 2008 8:57
04 apr 2008 9:17
04 apr 2008 9:18
horn schreef:996 turbo cabrio
04 apr 2008 9:19
SPEEDMAN schreef:heb mij laten vertellen dat een carrera S of 4S gewoon niet zoveel rijplezier zal geven als een boxster, zeker niet als het een cabrio is.
04 apr 2008 9:33
04 apr 2008 10:18
Master Ken schreef:De beste combi tussen coupe en cabrio blijft nog steeds een targa.
Zoals Olaf eerder zeer treffend schreef:... wat mij betreft soortgelijk aan 'n motor met zijspan de nadelen van motorrijden en autorijden bij elkaar opgeteld
04 apr 2008 10:39
04 apr 2008 13:41
04 apr 2008 15:04
04 apr 2008 15:26
04 apr 2008 15:39
gast schreef:997 en GT3 MKII zijn inderdaad "redelijk" betaalbaar in de US.
04 apr 2008 16:56
04 apr 2008 17:35
SPEEDMAN schreef:
Een GT3 is natuurlijk ook leuk,
Afhankelijk van de prijs die ik krijg voor mijn boxster (volgens mij geen probleem, perfect onderhouden, lakbehandeling door swissvax en slechts 13000km) wil ik gaan tot +/- 90.000 euri.
PS ik ben belg, dus belgische/duitse prijzen zijn op zijn plaats. BTW: ik heb ook aan jullie BPM een hekel, maar gelukkig moet ik die niet betalen.
05 apr 2008 1:12
05 apr 2008 6:46
05 apr 2008 8:16
05 apr 2008 8:35
05 apr 2008 9:09
05 apr 2008 9:10
05 apr 2008 12:03
05 apr 2008 12:33
barolo schreef:Eerst De Boxster naar een S upgraden en dan iets voor het Circuit erbij nemen. Volgens mij blijf je zo binnen budget en heb jij voor beide doeleinden een goede oplossing.