Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
20 apr 2008 21:14
beste Forum
Kunnen jullie mij meer vertellen overr alarm met klasse 4.
Op de web wat zitten lezen maar ik kom er niet zo goed uit.
1. aanschafprijs alarm ?
2. maandelijkse kosten ?
3. Goede tip waar te kopen ?
20 apr 2008 21:16
Beroepsmatig werken wij met "Retreever" van de firma Technocon. Voldoet ons prima. Maandelijkse abonnementskosten: 22,--
20 apr 2008 21:26
http://www.technocon.com/html/21_Retreever.html
Ingebouwd door de P dealer, rond de € 1250,-
Abonnement € 22 per maand
Verzekering betaal ik (slechts) € 95,- per maand
Als mijn vrouw er mee weg is kan ik online of via sms opvragen waar de P staat
Succes, Jimmie
22 apr 2008 8:43
hoi jimmy,
heb net self de upgrade gedaan, klasse 4 is een add-on op klasse 3. Heb je al een klasse 3 alarm in je auto dan is het goedkoper €780,- dacht ik..
Beste is even de dealer te bellen, die kunnen het je zo vertellen!
22 apr 2008 8:45
Jimmie schreef:Als mijn vrouw er mee weg is kan ik online of via sms opvragen waar de P staat
Dat kan je vrouw dus ook
22 apr 2008 8:54
rcras schreef:Heb je al een klasse 3 alarm in je auto dan is het goedkoper €780,- dacht ik..
Per saldo 'n stuk duurder dus
want dat klasse III is ooit al betaald
Ger
... in wat voor auto moet de Klasse IV komen
Ik gok je 996
22 apr 2008 8:58
Traveller69 schreef:Jimmie schreef:Als mijn vrouw er mee weg is kan ik online of via sms opvragen waar de P staat
Dat kan je vrouw dus ook
Pas getrouwd zeker
22 apr 2008 9:19
Ger....
Zelf heb ik in de P's klasse 5 met ook nog die vervelende authorisatie, zo'n creditkaartachtig ding dat met een draaiende motor en meer dan 10 meter van de auto af, direct de auto naar de alarmcentrale belt dat er een overval alarm is...
fijn hoor als je vrouw ff de kids naar school brengt zonder der tas, hoppa gaat mijn telefoon weer......
Maar goed adres in onze omgeving....
1. Porsche Wittebrug.
2. DB telecom (Wateringen-bedrijventerrein).
22 apr 2008 9:36
John schreef:Maar goed adres in onze omgeving....
3. HOTO Auto Elektronika in Vlaardingen 010 435 465 3
22 apr 2008 11:01
plh schreef:Beroepsmatig werken wij met "Retreever" van de firma Technocon. Voldoet ons prima. Maandelijkse abonnementskosten: 22,--
Zit bij mij ook in de GT3. Tot nu toe geen problemen, 1x vals alarm, kreeg meteen van die Jeremy Clarkson visioenen... werd in de auto gebeld dat de auto bewoog zonder authorisatie. "Ja dat klopt, ik zit er in en rij op de A1".
Vraag me af of ik door de radiocontroledienst nog een keer wordt aangehouden als illegaal zendstation... met 3 GPS antennes aan boord...
-Alarm
-Flitspaal verklikker
-Naviagatie
22 apr 2008 12:15
Bij zit er een volgsysteem in, ik heb dat echter niet laten activeren, daar ik een verzekering vond die klasse 3 volledig dekking geeft.
Daarbij heb ik in mn vorige wagen wel volgsysteem gehad, toen ze die weg deden halen, had ik hem liever niet meer terug gezien.
Helemaal afgerost etc etc
Ik betaal nu ca 1350 euro per jaar, anders 1650, en 250 aan abonnement
Het is een keuze, doen waar je je goed bij voelt !
22 apr 2008 15:41
molen934 schreef:Traveller69 schreef:Jimmie schreef:Als mijn vrouw er mee weg is kan ik online of via sms opvragen waar de P staat
Dat kan je vrouw dus ook
Pas getrouwd zeker
Eh, nee nog steeds niet getrouwd. Ze vindt het ook leuk om in de Porsche te rijden... dus als ik hem niet kan vinden... Kan helaas niet thuis voor de deur parkeren.