21 apr 2008 20:28
21 apr 2008 20:34
marve 911 schreef:... weet eigenlijk niet of het wel loont.
21 apr 2008 20:38
Olaf schreef:marve 911 schreef:... weet eigenlijk niet of het wel loont.
Geen ervaring met het chippen van 'n watergekoelde 3.4 ... wel met het chippen van 'n luchtgekoelde 3.6 ...
De (geringe) winst, went erg snel
Hoeveel Euro per verwachte PK ben je van plan uit te geven
Persoonlijk zou ik voor en na het chippen op de testbank gaan, als je benieuwd bent naar het werkelijk "gewonnen" vermogen
21 apr 2008 20:41
23 apr 2008 11:08
23 apr 2008 11:21
23 apr 2008 11:34
23 apr 2008 11:55
23 apr 2008 12:12
23 apr 2008 12:26
Gert schreef:(behalve in je portemonnee)
23 apr 2008 12:41
23 apr 2008 12:44
23 apr 2008 13:47
23 apr 2008 14:00
23 apr 2008 14:11
23 apr 2008 14:26
MichM3 schreef:het punt dat we hier willen aanhalen is dat die 20pk extra voor een stomme chip in vele gevallen veel geld is voor niks.
het verhaal "S", non "S" bij een Porsche is anders...die 30pk verschil zijn er wel degelijk, het is officieel Porsche dus inclusief garantie en de S is zoveel completer...
23 apr 2008 16:30
23 apr 2008 16:32
23 apr 2008 17:07
23 apr 2008 17:13
23 apr 2008 22:10
24 apr 2008 13:10
24 apr 2008 15:52