Wil nog even reageren op ECT's laatste bijdrage aan dit forum 'Enorme mazzel'; het draadje zelf is helaas al gesloten door de bewaking
ECT noemt mijn naam meer dan eens en wekt de indruk - de 1e - dat wij elkaar nogal kennen. Of hij nu wel of niet een 997 Turbo heeft zal me echt worst zijn. Ik geef wat toelichting op zijn persoonlijkheid, zo beperkt als ik die ken, en daarmee enig licht op de aannemelijkheid van zijn beweringen.
In werkelijkheid is hij 1 x bij me geweest omdat we (toen) dicht bij elkaar woonden en hij een probleempje had. Al heel snel wist ik dat het wat mij betreft ook bij 1 x zou blijven. Nog geen uur hebben we buiten staan kletsen, dat is alles.
Opvallend was wat Kalbenbach schreef - die hem nooit heeft ontmoet, begrijp ik, maar wel in zijn buurt woonde?? - klopt helemaal: een mannetje dat 100 % op zich zelf is gericht, denkt dat hij alles wel even kan/zal regelen. Geen prettig type maar iemand die ongelooflijk van zich overtuigd is, althans zo overkomt (...).
Hij dacht dat ik zijn telefoonzaakje wel even zou uitzoeken, dacht het zo maar even bij me te droppen!!
Hij heeft hier al meer dan eens met mensen in de clinch gelegen. Waar 2 kijven, hebben 2 schuld. Maar als er steeds 1 dezelfde is, dan moet die zich toch eens afvragen...
Zijn vergelijking tussen AM, 997 Turbo en 993 - die hij dus alledrie zou kennen - waarbij de 993 als kart naar voren komt, slaat echt nergens op. Hij had ook nog een standaard coupe met geen enkele onderstelmodificatie.
Dat ik zijn rijstijl zou kennen - 2e indruk - zuigt hij uit zijn duim.
ECT was - niet alleen in dit laatste draadje! - weer ijzersterk in eerst de bewering dat er zo onaangenaam reageerd werd om vervolgens eens stevig en bot uit te pakken: de pot verwijt de ketel!
Oh ja, en hard werken levert mooie, lees dure, auto's op. Kletskoek natuurlijk: de grootste kapitalen worden verdiend met gerommel, links of rechts.
In 1 van de laatste reacties viel me nog op dat Lydia - op zijn zachts gezegd - nogal neutraal reageerde op haar beweerde bekendheid met ect.
Ik zal zijn 'bijdragen' niet missen.