Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
13 jun 2008 8:46
Heeft iemand vanochtend vrijdag 13 juni rond 7:45 uur een licht kleurige 924 tegen de vangrail zien liggen op de a12 bij Nootdorp richting Zoetermeer. Zo te zien had hij een behoorlijke klap gemaakt, hij zat zowel voor als achter helemaal in elkaar.
Ik had helaas mijn fototoestel niet bij de hand. Zonde van de 924, hij zag er zo te zien goed onderhouden uit.
13 jun 2008 9:06
ziggy schreef:hij zat zowel voor als achter helemaal in elkaar.
ziggy schreef:hij zag er zo te zien goed onderhouden uit.
13 jun 2008 15:21
Verleden tijd.
13 jun 2008 18:46
Vrijdag de 13e of toch 1 april?
13 jun 2008 22:56
Zag dezelfde spot op het 924forum...
14 jun 2008 0:29
ziggy schreef:Ik had helaas mijn fototoestel niet bij de hand.
of je stopt om te kijken of je kunt helpen (porsche gevoel) of je rijdt door. stoppen om foto's te maken... ik persoonlijk ben niet geinteresseerd in foto's van een NL Porsche die een ernstig ongeluk heeft gehad.
my 2 pennies
14 jun 2008 9:34
En met deze stichtelijke woorden van onze normbepalende forumdominee kunnen we het weekend wel weer aan
14 jun 2008 9:50
beginnersfoutje...
denk dat de foto vooral bedoelt was voor identificatie van de 924...
14 jun 2008 12:10
Paul van Engelen schreef: normbepalende forumdominee
Ik mag toch hopen dat je begrijpt dat 'my 2 pennies' betekent dat dit míjn
mening is en helemaal niet normbepalend. Je bent volledig vrij om er anders over te denken. Je gaat je goddelijke gang maar, mij zal het roesten.
14 jun 2008 12:14
hoe was het met de vangrail
14 jun 2008 12:37
horn schreef:Ik mag toch hopen dat je begrijpt dat 'my 2 pennies' betekent dat dit míjn mening is en helemaal niet normbepalend.
Heb ze (allemaal)
gelezen: IMHO, my 2 pennies, mijn mening, ik persoonlijk, etc.
horn schreef:Je bent volledig vrij ...
Pfff, dat is een hele opluchting.
horn schreef:... je goddelijke gang ...
Kijk, now w're talking business, als Engel zit ik in buurt
14 jun 2008 12:57
horn schreef: ... van een NL Porsche die een ernstig ongeluk heeft gehad ...
Alleen bij een NL Porsche?
14 jun 2008 13:42
bij geen enkele Porsche, maar bij een NL is de kans iets groter dat ik de eigenaar ken. Maakt het nog persoonlijker. Maar idd, ik zelf zit sowiezo niet te wachten op foto's van ernstige ongelukken, tenzij bekend is dat er met de inzittenden niets ernstigs gebeurd is.
14 jun 2008 14:00
Ben het helemaal met je eens Horn.Ik vind de reactie's van anderen een beetje ongepast.Stel dat de bestuurder zwaar gewond is
mijn 2 centen
14 jun 2008 16:07
What a bullshit, zeg! Ik hoef ook geen foto's te zien, maar IMHO zou het niet moeten uitmaken of het een NL Porsche is of niet. Er rijden 17.000 Porsches rond in Nederland, dus hoe groot is de kans dat je de eigenaar kent. Bovendien, ook voor een niet Nederlander is het knap beroerd indien je in een ongeval betrokken bent. Dus ...
14 jun 2008 18:04
Lydia schreef:Dus ...
..... ieder zijn eigen mening, hoewel sommigen die graag aan anderen opleggen en daardoor blijkbaar de uiting van een mening door een ander ook zo opvatten.
14 jun 2008 18:12
slotje?
14 jun 2008 18:25
EriC4C schreef:..... ieder zijn eigen mening, hoewel sommigen die graag aan anderen opleggen en daardoor blijkbaar de uiting van een mening door een ander ook zo opvatten.
Dacht al, wanneer komt onze Eric met zijn waardevolle bijdrage
Laatst bijgewerkt door
Paul II op 14 jun 2008 18:28, in totaal 1 keer bewerkt.
14 jun 2008 18:28
en het was nog lang gezellig op het Porsche forum...............
14 jun 2008 18:49
wat een gezeik weer.
Paul, ga eens op geenstijl je gal spuwen of zeau...
14 jun 2008 18:53
Patrick mocht je toevallig in de buurt zijn: hou je niet in, mij maakt het niet uit. (Edit: Is reactie op later verwijderde tekst van Patrick over maken van foto van mijn P. in vangrail.) Heb zelf foto's geplaatst van mijn schade tijdens de slalom.
Leuk voor Horn dat hij expliciet steun krijgt; misschien een pol starten
Laatst bijgewerkt door
Paul II op 14 jun 2008 19:04, in totaal 1 keer bewerkt.
14 jun 2008 18:54
Iemand inmiddels een idee het het met de bestuurder is afgelopen?
14 jun 2008 19:02
Paul van Engelen schreef:Leuk voor Horn dat hij expliciet steun krijgt; misschien een pol starten
Expliciete steun omdat hij expliciet "aangevallen" wordt.
Waar zou je een poll over willen starten? Moderators mogen nooit hun mening posten, want alles wat ze posten is de wet op het forum en moet dus gehoorzaamd worden? Kom op zeg, hoop toch dat de meeste forumleden hier beseffen en begrijpen dat de mensen van het beheerteam op dit forum eerst en vooral ook forumlid zijn. Dat er soms iets "strenger" opgetreden moet worden is helaas niet anders, mensen hebben nu eenmaal verschillende normen, waarbij de normen van de beheerders dan inderdaad tellen op een forum.
14 jun 2008 19:32
Waar gaat dit in hemelsnaam nog over? Bij mijn weten zegt Harald niets verkeerd als hij zegt geen behoefte te hebben aan foto's van gecrashte Porsches...evenals dat het ook waar is, dat de kans groter is dat je iemand kent met een Nederlandse Porsche dan van een buitenlandse P.
Dus wat is er hier nu het probleem?
Voor hetzelfde geld gaan we wat leuker met elkaar om. Kom op mensen...we rijden Porsche, Nederland heeft 2 x gewonnen en het is weekend