Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Brigitte Bardot's 911 2.4S?

16 jun 2008 12:19

Een maat van me op de DDK ( http://www.ddk-online.com , het engelse pre-1974 porsche forum) schreef dat in Brian Long's book "Porsche 911 Definitive History (1971-1977)" dat Brigitte Bardot een metalic blue 2.4S kocht in het eerste deel van 1973.

Heeft IEMAND ergens een idee waar die Porsche zich bevindt? Iemand enige idee van het chassis nummer? Zijn er ergens foto's van BB en haar Porsche te vinden?

Er is best veel info over haar en haar Aurelia Spider en de Lancia Flaminia coupe, en ook nog met Alain Delon in zijn gouden Merc 280 SEL W126, maarre..... Porsche?!

Afbeelding

Afbeelding

Alvast bedankt voor de reacties.

:wink:

Bert

16 jun 2008 13:10

ben niet zo van blondines....maar BB blijft wel ff een hoge klasse....

Zelfs nu komt ze vaak positief (volgens mij, sommige dus niet) in het nieuws..

Wist niet dat een BB als Francaise Porsche reed....dus nog meer klasse als ze al had in mijn ogen.

John

16 jun 2008 14:15

Een ander invalshoek :!:
Kennis van ons kocht in de 60 / 70 jaren een Iso Rivolta met meen ik een Chevrolet motor erin :?:
Deze kwam uit Duitsland en was van de plaboy Gunther Sachs geweest, deze had toen een relatie met BB :?
Dan sloeg hij op de rechter stoel en zij dan hier zaten de billen van Brigitte Bardot :lol:
Dit bracht hem toch geen geluk :oops: , hij verongelukte met deze auto :?

16 jun 2008 17:39

Hoop niet dat die pors zo verkreukeld is als ;)

AfbeeldingAfbeelding

hmm is dat een porsche rechts?

16 jun 2008 17:56

John schreef:ben niet zo van blondines....maar BB blijft wel ff een hoge klasse....

Ik heb anders wel eens op slechter papier geschreven........... :wink:

16 jun 2008 18:10

Mijn god. Fijn hoor die ehm...Porsche

16 jun 2008 18:38

Tja we worden allemaal ouder maar B.B. blijft voor mij toch wel een Ikoon!

On topic: inderdaad interessant om te weten, deze auto heeft zeker meerwaarde voor een verzamelaar, zou het niet weten helaas.

16 jun 2008 19:27

Het schijnt dat beiden te herkennen waren aan de ronde koplampen................. :)

16 jun 2008 19:28

Ze is i.e.g. wel lid van de Porsche-Owners-Club :
laatste alinea :

http://www.bw-invest.de/eng/index_eng_1387.aspx

16 jun 2008 19:52

P-Driver schreef:Het schijnt dat beiden te herkennen waren aan de ronde koplampen................. :)
:mrgreen:
Plaats een reactie