Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Interieurvraag - ventilatieroosters van de airco

02 jul 2008 17:03

Als je de foto's in mijn album bekijkt zal je zien dat de PCM/middenconsole en andere elementen in mijn wagen in koetswerkkleur gespoten zijn.

Wat me van bij het begin opviel -en nu meer en meer begint te storen- is dat de buitenste luchtroosters van de airco *niet* mee in koetswerkkleur zijn gespoten. Die boven de PCM e.d. wél.

Zou dit een vergetelheid zijn van de vorige eigenaar of is dat gewoon niet mogelijk?
Het laatste lijkt me sterk, aangezien de andere gewoon wél gespoten zijn.

Wat zou zoiets me kosten, om die roostertjes eruit te laten halen, te laten spuiten en terug te plaatsen? (Kan dit zonder teveel werk, wil ik zeggen?)

Ik wil er niet mee overdrijven. De knoppen voor verscheidene opties moeten dus niet meegespoten worden ; weliswaar twijfel ik een beetje over de knop die de lichten bedient.
Wat vaststaat is dat het iets harmonieuzer / "completer" zal aanvoelen met die twee "vergeten" roosters meegespoten :)

02 jul 2008 19:40

Heb geen antwoord..... wel foto's:

AfbeeldingAfbeelding

02 jul 2008 23:12

Een beetje autospuiter kan ze natuurlijk zo voor je in kleur spuit.

03 jul 2008 10:18

Maurice, ervan uitgaand dat ik ze er dan zelf uithaal en breng bedoel je?
Ik heb twee linkerhanden, dus zou ik het door iemand moeten kunnen laten doen ;)

03 jul 2008 14:00

Kan een beetje autospuiter ook voor je regelen hoor. Die mannen regelen autoschades en hebben meestal wel 2 rechterhandjes :wink:

10 jul 2008 19:28

Hmm of ik zou t zelf doen of ik zou gewoon ander setje kopen, denk dat het tegenvalt wat die handige rechterhandmannen nog vragen voor dat spuitwerkje!

10 jul 2008 21:09

Zou al het blauwe weer mooi swuart laten spuiten 8)

11 jul 2008 8:54

Paul van Engelen schreef:Zou al het blauwe weer mooi swuart laten spuiten 8)

+1! 8)

11 jul 2008 10:33

Paul ben je gek :lol:

Net die blauwe accenten geven de wagen extra "cachet". IRL valt het ook veel beter mee dan op foto.
En gelukkig verschillen smaken :D
Plaats een reactie