Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
20 jul 2008 22:43
Hallo,
Sinds kort geniet ik van een 996 cabrio uit 2002. Komend weekend gaan we op vakantie naar de Franse Atlantische Kust. We willen een rit maken over rustige landweggetjes en zo genieten van de 996 en het landschap. Het plan is te starten vanuit La Rochelle, daarna naar Bordeaux om te eindigen in Biarritz.
Dan nu de vraag: heeft iemand leuke routes? Ik ben op zoek naar routes volgens het ‘bol-pijl’ systeem of gewoon routebeschrijvingen. Ik heb al even via de zoekfunctie gezocht, maar kan op het forum niets bruikbaars vinden. Routes voor een ander gebied in Frankrijk zijn ook welkom.
Alvast bedankt voor de reacties!
20 jul 2008 23:41
zoek eens op motor en dan frankrijk..... of andersom ....
vervolgens zou ik eerder neigen naar een Tekstueel uitgeschreven route , maar goed ieder zn ding .... bolletje pijltje route is voor eenvoudige trips hier in NL
21 jul 2008 0:16
Gewoon gedetailleerde kaarten kopen van de streken waar je heengaat! Even googlen op "bezienswaardigheden"van die streek! En dan zelf een route uitstippelen!
21 jul 2008 22:30
De N7 vanaf Parijs zuidwaarts is prima! (ook wel genoemd 'Route Bleu')
22 jul 2008 22:16
Bedankt voor de suggesties. Ik denk dat ik ter plaatse gedetailleerde Michelin kaarten ga kopen en zo zelf een leuke route uit ga stippelen (dus volgens de tip van arenarood).
Laatst bijgewerkt door
Cageman op 22 jul 2008 22:17, in totaal 1 keer bewerkt.
22 jul 2008 22:17
maby heeft de anwb wel leuke routes
22 jul 2008 22:37
anwb heeft gedetailleerde kaarten in de winkels.