23 jul 2008 18:38
23 jul 2008 18:40
23 jul 2008 19:02
23 jul 2008 19:04
23 jul 2008 19:05
23 jul 2008 19:38
zuugnap schreef:knap dat jij die 0,01 sec voelt mogo!
23 jul 2008 19:41
23 jul 2008 20:03
Mark Nauta schreef:Misschien een iets uitgebreider verslag???
Nicolò schreef:Het is voor mogo sneller dan een handbak.
23 jul 2008 20:23
23 jul 2008 20:24
23 jul 2008 20:42
23 jul 2008 21:03
23 jul 2008 21:35
23 jul 2008 21:56
23 jul 2008 22:06
Paul van Engelen schreef:Horn: je foto is niet alleen een US-versie maar ook een 1e model 997
23 jul 2008 23:47
24 jul 2008 0:06
R.M.Boosten schreef:Ik vind de Non-S uitlaten juist erg vet
Lekker breed, toch elegant... minder schreeuwerig van "kijk mij hier"
24 jul 2008 1:24
FS1 schreef:Hoe is het om te schakelen met zo'n snelle bak zonder flappy paddles?Wennen. Heb paddles vrij snel gelaten voor wat het was: of op "auto" of bedienen vanaf de pook. Leuk. Reageert snel en goed. Ook even sport plus aangezet. Trekt dan in elk verzet door tot de begrenzer, maar schakelt ook bliksemsnel terug. Da's indrukwekkend...
24 jul 2008 11:06
Mark Nauta schreef:Wat ik echter wel mooi vind van de Mk II, is dat de S-uitlaten nu even groot zijn. De Mk I had ongelijke formaten, daar was ik minder van gecharmeerd.
24 jul 2008 11:23
24 jul 2008 21:00
24 jul 2008 21:21
mogo schreef:Testrit gemaakt met PDK. Sneller dan tip en handbak. Jammer vd Mondeo achterlichten.
24 jul 2008 22:27
25 jul 2008 1:19