Met een paar mensen hier heb ik het er al over gehad. Wel of niet de hornporsche overspuiten?
Afwegingen: 2 van de 3 delen van de achterbumper zijn overgespoten ivm schade, waardoor kleurverschil met linkerhoek. normale steenslag op de kop. heb hier nog 993 handgrepen liggen die in kleur gespoten moeten worden. Enfin, eerst was de planning om eea te laten bijwerken/spuiten in coralred (originele kleur). Dus niet de hele auto, slechts de puntjes van aandacht.
maar ja, dan ga je. Ik ben zelf helemaal gek van onderstaande lichtblauwe kleur. ben van plan deze cabrio voorlopig niet weg te doen (maar ja, dat was ik bij alle eerdere 964 coupe's ook niet
) en dan komt langzaam het idee om mijn cabrio wellicht helemaal te laten spuiten en dan in deze babyblauwe kleur...
ik ken de argumenten:
- origineel houden (het is geen collectors item, waarde interesseert me minder als ik er zelf nog 10 jaar in rij)
- coralred is een sonderwunsch kleur, bijzonder, apart en/of mooi
- als je een auto overspuit wordt hij altijd minder waard
- babyblauw is een 60er jaren kleur, staat niet op een 964 (icm zwart interieur en dak)
- je bent gek - je auto is zo al onwijs mooi
- etc etc
Ik heb geen haast, speel met het idee en laat het af en toe vallen op een meeting om eens wat meningen te peilen. uiteindelijk betaal en derhalve bepaal ik het toch zelf, maar vind het altijd leuk om erover te oh'en. Vandaar dit topicje met poll: wat vind jij
niks aan doen, achterbumper overspuiten in coralred, hele auto overspuiten in coralred (welja, geld zat
) of hele auto overspuiten in babyblauw...
Ben benieuwd