Een aantal maanden geleden heb ik afscheid genomen van mijn mooie 964 Carrera 2. Geheel onverwacht eigenlijk, maar er kwam iemand die dolgraag mijn auto wilde en legde zo'n mooi bedrag neer op tafel (is ook een bloedmooie 964) dat ik na een nacht wakker gelegen te hebben de knoop heb doorgehakt.
Na einige maanden Porscheloos te zijn geweest is het weer zover. Ik ben in het bezit van een Porsche 911
Na overleg met de schoonvader van mijn neef in Duitsland over de aanschaf van zijn Porsche is het zo ver. Ik ben weer in het bezit van een bijzonder mooi exemplaar!
Die meneer wilde een nieuwe 997 aanschaffen, en ik wist dat hij een bloedmooie Porsche had die ik graag zou willen hebben. Ik wist dus van de historie, hoe hij ermee omgaat etc. Afijn na mijn overtuigende woorden heeft hij de Porsche 997 gekocht en de 993 niet ingeruild maar aan mij verkocht. (ahum…)
Dit was al enige tijd geleden, ik moest namelijk wachten totdat de nieuwe 997 Targa geleverd ging worden. (helaas, maar ja… geduld is een schone zaak zei mijn vader altijd)
De Porsche staat nu in mij garage te pronken, te weten een:
Porsche 993 Targa
Bouwjaar 1998
77000km
Ocean bleu- metallic
Volledig gedocumenteerd en dealer onderhouden
Bomvol geleverd met de volgende fabrieksopties:
Sportonderstel
Monoblock 18” turbo wielen (originele!!!)
Wielnaafdoppen met Porsche wapen in kleur (heb ik vervangen door grijs exemplaar)
Sperdiff
Volleder zwart interieur
Raflederen stoelen achter
Raflederen stoelen voor
Regelbare stoelverwarming links
Regelbare stoelverwarming rechts
Cassette –Radio Porsche CR 21
Cd-wisselaar CDC3
Ruitenwisser op achterruit
Donkere baan in voorruit
Litronic Schijnwerpers
Zonder Nokia 2110 telefoon (rare optie!)
Boordcomputer
Soundpakket motor
Sportuitlaten
Ik heb hem uiteraard weer even ala henk gemaakt
rode remklauwen met weer EBC remblokken. Nu de rode versie. En ook nu weer: wat een stoppers!!
Jullie kunnen wel voorstellen dat ik supertrots en happy ben, wat een auto is zo’n 993. pfffffffffffffffff
oja... vergeten... HANDGESCHAKELD! Zijn er weinig van in Targa, meestal Tip.
Laatst bijgewerkt door
porschehenk op 10 aug 2008 20:20, in totaal 2 keer bewerkt.