28 aug 2008 14:40
28 aug 2008 15:39
28 aug 2008 17:12
28 aug 2008 17:26
28 aug 2008 17:57
28 aug 2008 19:10
28 aug 2008 19:13
28 aug 2008 21:48
28 aug 2008 22:39
29 aug 2008 20:38
29 aug 2008 20:53
29 aug 2008 20:59
02 sep 2008 12:22
R.M.Boosten schreef:Mijn oom had luchtvering, bij zijn nieuwe Cayenne heeft hij schroefveren gekozen, waarom? Het voegde volgens hem weinig toe en hij is nogaltijd tevreden
02 sep 2008 12:53
02 sep 2008 12:58
02 sep 2008 13:29
R.M.Boosten schreef:, maar dat rijden lijkt toch nergens op of snap ik iets niet
02 sep 2008 13:48
02 sep 2008 14:02
Gert schreef:@ heb bewust niet voor luchtvering gekozen en mis het niet. .
02 sep 2008 14:04
John schreef:R.M.Boosten schreef:, maar dat rijden lijkt toch nergens op of snap ik iets niet
Hoeveel KM ervaring heb jij ??????....
Zelf nu al 30 jaar mijn rijbewijs (ook zakelijk nodig) dus denk redelijk wat ervaring te hebben.....
Vond de eerste KJN tov de X5 vooral beter op het gebied van afwerking en luxe...
De X5 was een 100% Amerikaanse auto, kijk achter een schot,klep of in de motorruimte en je ziet de afwerking...
Huidige X5 zou voor mij de enige concurrent zijn tov de KJN....
Rijden vind ik de KJN ff iets beter dan de X5.....schakelen is de X5 weer beter in, alhoewel de nieuwe generatie KJN beter is dan de vorige op dit punt...geef ook grif toe dat het ook tussen me oren zit...tis maar wat je wil.
en niet onbelangrijk...tis een Porsche, en geeft mij dat gevoel......vanachter het stuur geven die bollingen in de schermen een ietsiepietsie 911 gevoel..
Oja Porsche Wittebrug gaf ook meer terug voor de inruiler...behoorlijk zelfs...bedragen van 8000 euri was normaal, zelfs indertijd met de X5 gaven ze meer dan de BMW dealer.
02 sep 2008 14:21
02 sep 2008 14:55
02 sep 2008 17:31
Gert schreef:@RMversterkeren