Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
04 sep 2008 0:24
Volgend weekend ga ik met m'n vriendin (en de P) ff lekker naar Tschingel.
(vlakbij Interlaken) Uiteraard lekker op het terrasje zitten bij Wolters (Grindelwald) met uitzicht op de Eiger. De kenners weten dit wel
Helaas wordt het wel een tripje met mixed emotions, m'n vader heeft nl die vervelende K-ziekte.
Zoals het nu gaat zal het niet héél lang duren. Genieten van de momenten die ons nog resten. (life's a bitch)
Laatst bijgewerkt door
ron2.2E op 04 sep 2008 0:59, in totaal 1 keer bewerkt.
04 sep 2008 1:10
Sterkte,ik ben in 2001,vanaf juni tot eind oktober ongeveer 7 keer naar Ned.gereden toen m'n vader op sterven lag,ook door die k*tziekte! Elke keer het bericht,van het gaat nu aflopen! Soms duurt het veel langer dan de artsen zeggen.Het was in zijn geval een zeer lange lijdensweg,een ouwe taaie! Geniet van Zwitserland in elk geval.
04 sep 2008 4:33
Dito hier. Begin 2007 afgelopen na 2 jaar ziekbed. Sterkte en geniet idd van de momenten. Zorg dat je bespreekt wat jij en hij nog willen bespreken!
En geniet van Zwitserland. Wij gaan woensdag.
04 sep 2008 8:35
Ik weet wat je bedoeld, maar probeer ondanks dat toch even goed te geniet van jullie weekend.
En doe wat Harald schrijft, heel belangrijk.
04 sep 2008 9:40
Brrr Ron niet best zo'n bericht.
Heb niet zo gek lang geleden mijn beide ouders verloren.
Moet wel toegeven dat hun leeftijd best redelijk was, maar toch als ik jou bericht lees komt alles weer boven.
Heel veel sterkte en probeer er toch van te genieten, Zwitserland is ook ons favoriete vakantieland.
Sterkte (nogmaals)
04 sep 2008 16:45
Heel vervelend dit zo te lezen. Sterkte met en voor je pa, inderdaad nog even genieten van de resterende momenten.
04 sep 2008 23:28
Ron, veel sterkte !!!! Let wel "Herinneringen van morgen worden vandaag
gemaakt".
05 sep 2008 0:15
Ron, sterkte gewenst! En geniet van Zwitserland!
05 sep 2008 4:22
YO Guys, doet me goed zoveel steun. Kom net uit m'n nachtdienst ( 2uurtjes eerder naar huis). FF gauw het forum lezen. Zit met licht vochtige oogjes jullie berichtjes te lezen.Doet onwijs goed, THANX
05 sep 2008 8:17
Heel veel sterkte.
Zwitserland en zeker het gebied bij Grindelwald is een mooi land om tot rust te komen.
Als je van wandelen houdt: aan het einde van Grindelwald bij de Gletschersleucht omhoog wandelen, dan richting Kleine Scheidegge. Je bent even onderweg, maar het is zo mooi en rustig.
Het begin is even klimmen, maar daarna blijf je heel lang licht glooiend heen en weer lopen en wordt de wandeling een soort meditatietrip.
05 sep 2008 17:59
Ron , sterkte man aankomende periode en take car onderweg, maar probeer er wel van te genieten daar waar het kan.