Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
05 okt 2008 8:59
Heb een Cayenne Turbo aangeschaft met een klasse 5 alarm (voertuigvolg systeem/retreiver), verzekering eist gebruik daarvan.
Ben ik vrij in de keuze waar abonnement af te sluiten, of is centrale gekoppeld aan het merk/type alarm en zit ik vast aan de centrale waar abonnement van vorige eigenaar loopt ?
Dat is nl wat de P dealer me vertelt.
Als ik toch vrije keuze heb: zijn er nog kwaliteit/prijs/service verschillen tussen centrales?
Tips voor centrales?
05 okt 2008 9:42
Maakt niet waar je alarm contract afsluit , weg is weg en de verzekering betaald uit
05 okt 2008 9:48
amandus schreef:Maakt niet waar je alarm contract afsluit , weg is weg en de verzekering betaald uit
Eikel...
Volgens mij is juist de intentie van zo'n systeem dat 'ie na eventuele diefstal weer terugkomt. Hoeft voor mij dan dus eigenlijk helemaal niet, maar verzekering eist dit nu eenmaal.....
05 okt 2008 10:44
Precies , zo was het ook bedoeld , in mijn Golf GTI tijd meerdere malen mn auto gestolen , als ik hem dan terug kreeg had ik geen emotie meer met de mobiel.
05 okt 2008 10:45
Overigens heb ik zelf Eureca , prima tot nu toe
05 okt 2008 12:14
De retreever heeft een ingebouwde SIM die vanzelf de centrale belt die hoort bij de hardware. Je kan hem dus geen andere centrale laten bellen
05 okt 2008 12:41
Peperbus schreef:De retreever heeft een ingebouwde SIM die vanzelf de centrale belt die hoort bij de hardware. Je kan hem dus geen andere centrale laten bellen
Da's lekkere klantenbinding
als ik het goed begrijp, dan zit je dus na inbouw van een kl4/5 alarm permanent aan 1 centrale vast zonder mogelijkheid om van "provider" te veranderen!?? Dat kan toch niet waar zijn
05 okt 2008 20:47
Als je nieuwe hardware koopt is het probleem gefixed
05 okt 2008 23:04
www.technocon.com
Doe al jaren zaken met dit bedrijf tot zeer volle tevredenheid, zowel voor ons, als voor de gebruiker (klant).
Abonnement is vlgs. mij 22,- per mnd.
05 okt 2008 23:34
plh schreef:www.technocon.com
Doe al jaren zaken met dit bedrijf tot zeer volle tevredenheid, zowel voor ons, als voor de gebruiker (klant).
Abonnement is vlgs. mij 22,- per mnd.
Dat geldt voor mij ook!
06 okt 2008 21:24
Retreever van Technocon er in. Let op: batterijtjes in je code-dinges gaan maar 3 maanden mee, daarna veel valse alarmen.
Voor de rest geen klagen.