29 okt 2008 22:59
29 okt 2008 23:16
29 okt 2008 23:28
Denniz C2 schreef::roll:![]()
![]()
![]()
![]()
of ben je van mening dat de kwalteit van Porsche zo slecht is dat ie niet tegen een beetje zout kan![]()
29 okt 2008 23:32
29 okt 2008 23:41
29 okt 2008 23:47
30 okt 2008 0:26
30 okt 2008 9:35
30 okt 2008 10:11
30 okt 2008 10:53
30 okt 2008 12:23
30 okt 2008 16:41
30 okt 2008 22:17
31 okt 2008 15:21
31 okt 2008 16:43
Peter 993 schreef:Ik heb al verschillende 964, 993 etc gezien waarbij het motorplaat materiaal (964) en/of warmteschilden (964 en 993) volledig verot waren
31 okt 2008 19:48
31 okt 2008 21:19
Devils son schreef:Peter 993 schreef:Ik heb al verschillende 964, 993 etc gezien waarbij het motorplaat materiaal (964) en/of warmteschilden (964 en 993) volledig verot waren
Ik weet niet wat dat met zout te maken heeft, aangezien die motorplaat echt niet van metaal is.
Vervanging kost overigens ook niet de wereld. Ik kan het voor je opzoeken, met dank aan de gemeente Geldrop.
31 okt 2008 21:23
Porsche911 schreef:Heb ergens gelezen dat onder een C4 altijd winterbanden moeten in de winter omdat als je de grip kwijt ben ook niet zo snel meer terug krijgt...
Wat zijn jullie bevindingen hiermee
01 nov 2008 0:24
Porsche911 schreef:Heb ergens gelezen dat onder een C4 altijd winterbanden moeten in de winter omdat als je de grip kwijt ben ook niet zo snel meer terug krijgt...
Wat zijn jullie bevindingen hiermee
01 nov 2008 0:29
01 nov 2008 0:41
01 nov 2008 1:43
01 nov 2008 2:17
01 nov 2008 10:36
maurice schreef:Een 4 wiel drive heeft namenlijk niks met veiligheid te maken. Toegegeven op droog wegdek is de stabiliteit van een C4 veel beter en het feit dat een terrein auto 4x4 is heeft alleen te maken met de grip die je nodig hebt op een losse ondergrond.
Een twee wiel aangedreven auto gaat namenlijk over het algemeen over twee wielen glijden. Dat betekend wel dat je met de twee overgebleven wielen dus nog grip hebt en dus de auto nog kunt corrigeren als het mis gaat.
Ga je met een C4 over de grens dan ben je op alle vier de wielen de grip kwijt en dan ben je echt hopeloos verloren.
Zelfde hebben we ooit met ABS gehad. "Mij gebeurt niks want mijn auto remt als de beste met ABS". Nu is men er wel achter dat met ABS de remweg niks korter wordt maar er wel voor gezorgd wordt dat de auto bestuurbaar blijft.
01 nov 2008 11:25