Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

op zoek naar...

29 okt 2008 23:09

Is dit misschien iets voor een topic?

Ik zou graag willen weten hoe het mijn oude Porsche's vergaat.

Mogelijk zijn er meer van dat soort idioten 8)

Zijn ze misschien in bezit van een Forumgenoot?

911 SC Pacific blauw metallic NN-SR-35 1e toelating 1982

Boxster 986 2.5 Tiptronic S Tannen Grun XV-GN-71 1999

Als jullie ze spotten, pls send message to bla bla bla :wink:

30 okt 2008 0:31

gewoon alleen verkopen aan mede-forummers ...heb ik gedaan...hard onderhandelen... :wink: (hij klacht nog steeds niet...zou het dan toch een goede auto zijn geweest ...shit)

30 okt 2008 12:06

mijn 993 is weer terug gegaan naar de oude eigenaar en staat een paar km verder mooi te zijn... leuk om haar af en toe weer te zien staan...

964 cabrio is naar een vriend gegaan... helaas heeft hij hem kort daarna verkocht dus waar die zwarte parel is weet ik niet...

30 okt 2008 19:48

ik heb geen oude porsche maar ik ben wel wat nieuwschierig naar het verhaal van de 1e eigenaar van mijn auto mischien dat ik nog wel eens contact met hem opneem .

1e eigenaar

30 okt 2008 22:50

Mijn 1e 911 kwam oorspronklijk uit Duitsland, ik had de boekjes erbij,
had ook een naam van een eigenaar( was eigenlijk een auto v/d zaak oid)

eigenaar nooit echt kunnen traceren, maar wel de garage waar de 911 de 1e 80.000 km in onderhoud was geweest, was in de buurt van Bocholt Duitsland. Dus ik informeren bij die plaatselijke VW Dealer, en de oude baas( nu zat zoonlief als eigenaar op die zaak) kon zich de auto nog goed herinneren, en zocht zelfs nog op zolder naar info over de auto...

Na 2 uurtjes aldaar ben ik met enkele oude copie facturen naar huis gegaan, en veel wijzer geworden over de 1e jaren van mijn toenmalige 911.

31 okt 2008 15:23

Ik heb ook pas de eerste Porsche, maar ben wel benieuwd naar de vorige eigenaar. Vast geen forist, anders had ik zeker al lang wat gehoord.

31 okt 2008 18:23

Van de vorige eigenaar van mijn auto weet ik dat hij een beetje in de war was.
Hij ruilde hem namelijk in voor een Z4 :shock:

31 okt 2008 19:44

jah, ben ik ook benieuwd naar....

waar staat of hangt uit mijn zilvergrijze 356 SC met schuifdak, t kenteken HV-53-46 zal er wel niet meer op zitten.........

de rest van mijn verkochte Porsche's ben ik niet benieuwd naar, die heb ik of gesloopt of ze rijden op het circuit

31 okt 2008 21:45

Van de vorige eigenaar van mijn P. weet ik dat hij willens en wetens de historie van de auto niet aan mij wil overdoen. Hij bewaart n.l. alle historie van al z'n auto's zelf :evil: Dus ik blijf hem zo af en toe wat stalken.

01 nov 2008 11:32

Ewout schreef:Van de vorige eigenaar van mijn auto weet ik dat hij een beetje in de war was.
Hij ruilde hem namelijk in voor een Z4 :shock:

idem dito, de vorige eigenaar van mijn auto rijd in een golf gti
Plaats een reactie