ik heb ook wel een geinig verhaal; mijn vriend en ik waren aan het interrailen in 1990 in Griekenland en daar op het strand onstond " plan p (ORSCHE)''.
allebei student = geen geld maar die vriend van me werkte op de autoslaaptrein en zodoende zag en reed hij de leukere exemplaren de trein op die er toen bestonden
zodoende ook een 911 de trein opgereden van een gast die naar Monaco ging, het P- virus had hem toen te pakken (en mij daarna ook)
nu zaten wij ook op die trein om te interailen en ontsprong ons het idee om Porsches in te gaan voeren vanuit de VS vanwege de dollar en het klimaat:roll:
het idee: lokalen die voor ons het fieldwerk doen oftewel auto's zoeken, op de boot zetten en hier inklaren, aanpassen aan de eisen v.d RDW, poetsen e.d. om daarna aan de opdrachtgever overhandigen na betaling...dat laatse leek ons wel leuk
dus amerikaanse jongen opgesnort die in Monterey CA woonde en ook wel brood in ons plan zag, hij was vertegenwoordiger en had wel tijd over om voor ons te zoeken.
na die vakantie paar keer brieven geschreven enzo, hij is zelfs nog in NL geweest voor e.e.a. maar uiteindelijk zachte dood gestorven
maar goed, plan P zat in ons systeem dus 6 jaar later een kleine advert in de krant zien staan: '' vopo te koop voor 5000 gulden''.
veel geld was er nog steeds niet maar vopo 914, da's zeker ook een Porsche en simpele techniek dus goed aan te sleutelen.
wij erheen, auto bekeken en toen was het mis: ik was verliefd op het 'kontje 'v.d. 914 geworden
de auto had wat werk en stond nog op duits kenteken maar ala, als dat alles is
man, de dag dat we de auto gingen ophalen (uiteraarfd was hij gekocht
) met de aanhanger, PRICELESS
uiteiendelijk zat er meer werk aan dan verwacht maar de stiekeme ritjes die we ermee gemaakt hebben maakt dat ik dit nooit meer vergeet.
uiteindelijk is plan P voor mij dus geslaagd zij het op een andere manier dan