25 nov 2008 15:03
25 nov 2008 15:15
25 nov 2008 15:34
25 nov 2008 15:55
25 nov 2008 16:05
25 nov 2008 16:13
yohanv schreef:Zoals Lindemans al aangeeft het aanbod 2.5 is groot bij de boxster...
Ik neem aan dat je een beetje schrikt van de 'lage' prijzen krijg ik het idee.
Je komt nu ook in een prijsklasse terrecht waarbij je een goede oudere 911 kunt aanschaffen. Dit zal neem ik aan ook invloed hebben dat de prijs van de boxsters vrij snel afschrijven.
25 nov 2008 16:35
25 nov 2008 17:02
bmc schreef:Wat ik mij nog afvroeg, kun je met een AKK echt achterhalen als de auto iedere keer netjes warm gereden is alvorens de auto zwaar te belasten wat de levensduur ten goede komt of dat er altijd koud veel van de motor werd gevraagd? En of de auto veelal lange afstanden heeft gereden of dat hij vooral is gebruikt voor korte ritjes?
Martin
25 nov 2008 19:54
bmc schreef:- Distributieriem?
- luchtmassa meter?
- koppeling?
- Remmen?
- Andere opties????
25 nov 2008 20:59
25 nov 2008 23:18
25 nov 2008 23:34
26 nov 2008 1:01
26 nov 2008 10:00
brian951 schreef:Heb een hele tijd getwijfeld tussen een Boxster 2.5 en mn uiteindelijke 964.. een boxster daar pas ik met mn 1.90 helaas net niet fatsoenlijk in dus is afgevallen, geen spijt van hoor nu ik een mooie elfer rijd maar blijf de boxster wel een mooie auto vinden..
26 nov 2008 10:08
26 nov 2008 10:15
26 nov 2008 10:20
26 nov 2008 12:22
26 nov 2008 12:35
26 nov 2008 13:33
26 nov 2008 14:57
26 nov 2008 16:45
26 nov 2008 19:22
Patrick schreef:En ook nog een hardtop erbij voor die prijs.
Onderhoudshistorie aanwezig, klinkt (te) aantrekkelijk voor die prijs.
Kijken, rijden, AKK.
Ik zou zeker eens met dichte kap als eerste voor een hoog verkeerslicht gaan staan bij de proefrit.
26 nov 2008 20:01
26 nov 2008 21:16