27 nov 2008 14:20
27 nov 2008 14:49
27 nov 2008 14:50
27 nov 2008 15:09
27 nov 2008 15:27
molen934 schreef:Ja weet alles maar van tevoren
27 nov 2008 16:04
27 nov 2008 16:26
27 nov 2008 16:29
Nine-eleven schreef:Witte 993's zie je zowat niet en we vinden 'm allemaal ineens gruwelijk mooi, hetgeen dus van invloed is op de prijs.
27 nov 2008 16:35
Eric schreef:Nine-eleven schreef:Witte 993's zie je zowat niet en we vinden 'm allemaal ineens gruwelijk mooi, hetgeen dus van invloed is op de prijs.
Bieden via PB.
27 nov 2008 18:02
Yoda schreef:Het blijven kleine productieaantallen voor de super sport series:
996 GT3; ongeveer 4400 inclusied GT3-RS
27 nov 2008 18:40
27 nov 2008 18:43
27 nov 2008 18:53
27 nov 2008 21:38
2000 gtv schreef:Over het algemeen worden de prijzen van de oudere gedrukt door de nieuwere P's.Misschien (in de nabije toekomst) niet met de 996 t.o.v de 993 maar de 997 zal de prijzen van beide type's ook naar beneden doen gaan.
Want als de keuze straks voor ca 35k een 993 of voor 45k een 997 weet ik wel wat ik zou kiezen.
De 997 kan je nu ook al onder de 50k uit Duitsland halen(oke komt nog ca 8k-10k bpm bij).
Ben benieuwd wat deze volgend jaar gaan doen?Ze kunnen mij niet hard genoeg zakken
27 nov 2008 21:42
Nine-eleven schreef:
Een simpel voorbeeld, de kleur wit.
Nog een paar jaar geleden verguisd "Met een witte blijf je zitten" en nu hotter dan een op hol geslagen puber
27 nov 2008 21:43
molen934 schreef:
Maar wat zou nu een mooie 3.0 turbo waard zijn en een 3.0 Carrera
27 nov 2008 22:36
27 nov 2008 22:57