03 dec 2008 20:58
03 dec 2008 21:04
03 dec 2008 21:10
03 dec 2008 21:10
03 dec 2008 21:12
03 dec 2008 21:46
03 dec 2008 22:00
03 dec 2008 22:07
03 dec 2008 22:08
03 dec 2008 22:11
03 dec 2008 22:11
03 dec 2008 22:12
Faster schreef:Snap daarom de heisa niet waarom men zo nodig een 993 S / 4S moet hebben.
03 dec 2008 22:22
03 dec 2008 22:23
03 dec 2008 22:25
03 dec 2008 22:26
03 dec 2008 22:44
993turbopeter schreef:Deze week heb ik een 10tal km achter een 993 gereden (polarzilver en opkomende vleugel geheel in lakkleur, dus geen zwarte richels, was geen s-reeks) en de dag nadien achter een 9974s (ook zilverkleurig maar net iets anders). De achterkant van de 997 is mooi maar ik heb niet zo zitten kwijlen gelijk bij de 993 want die is m.i. niet te evenaren. Trap ik nu op veel zere tenen of....
03 dec 2008 22:56
Jurgen schreef:Misschien omdat sommigen zo'n dikke kont gewoon mooier vinden...
03 dec 2008 23:08
03 dec 2008 23:15
RenDo schreef::( Ik heb pas geleden in Duitsland (heel even maar) mogen genieten van de achterkant van een zilvergrijze 997. Maar die was me zo snel voorbij......
was een mede-PFfer, Amandus geloof ik
Toch ook wel een errug fraai gezicht. Tweede plaats dussssss
04 dec 2008 1:07
04 dec 2008 2:30
04 dec 2008 3:29
04 dec 2008 7:36
amandus schreef:993turbopeter schreef:Deze week heb ik een 10tal km achter een 993 gereden (polarzilver en opkomende vleugel geheel in lakkleur, dus geen zwarte richels, was geen s-reeks) en de dag nadien achter een 9974s (ook zilverkleurig maar net iets anders). De achterkant van de 997 is mooi maar ik heb niet zo zitten kwijlen gelijk bij de 993 want die is m.i. niet te evenaren. Trap ik nu op veel zere tenen of....
Vraag MK1 of MK2
04 dec 2008 9:31