Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Versterker Bose HiFi Pakket

02 jan 2009 20:45

Ik heb begrepen dat het bij het wisselen van de porsche cdr23 radio naar een becker indianapolis niet mogelijk is de versterker van het bose sound pakket te behouden.

Is dat dan niet zonde om deze versterker eruit te halen? Wordt het geluid dan niet stukken minder, of zorgt de indianapolis ook voor voldoende vermogen zonder versterker?

Kan iemand me verder vertellen wat de optie van het bose sound pakket eigelijk allemaal inhoudt en wat de specificaties van de versterker zijn.

Groet Joep

Re: Versterker Bose HiFi Pakket

03 jan 2009 0:20

joep schreef:Ik heb begrepen dat het bij het wisselen van de porsche cdr23 radio naar een becker indianapolis niet mogelijk is de versterker van het bose sound pakket te behouden.

Van wie heb je die wijsheid :?: :roll:

Als het Bose systeem "gewoon" op 'n C kamer van de CDR is aangesloten - dan kan deze ook op de Becker aangesloten worden :arrow: ... wss wel draadje van C6 overzetten naar A5 :idea:

bose

03 jan 2009 10:20

Dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen! Vandaar even mijn check. Leek me al zo zonde van die versterker...

03 jan 2009 10:31

Bose is volgens mij alleen maar in combi met PCM

Standaard in de 4s was een Porsche soundpakket met genoemde cd speler en versterker voorin bij reserve wiel.

aangezien hij de versterker optisch aanstuurt was het bij mijn 4s van belang om de versterker te overbruggen..Becker had dat niet.

De becker heeft tov de Porsche Radio al meer vermogen dus de versterker eruit merkte ik niet...

Wijsheid had ik van de off. dealer als van mijn inbouwstation

Hoe het met een Bose zit weet ik niet, maar dan heb je geen becker nodig, want dan heb je PCM
Plaats een reactie