21 jan 2009 13:54
21 jan 2009 14:35
21 jan 2009 14:55
molen934 schreef:Heb een paar keer met een 997 met korte schakeling gereden, maar is dit altijd in combinatie met een "korte" koppeling![]()
Vind dat zo happerig en wat zwaar gaan, en gezien Paul zijn leeftijd
21 jan 2009 15:11
21 jan 2009 15:36
Pinokkio schreef: ... Los van mijn 40+ leeftijd ...
21 jan 2009 15:40
21 jan 2009 16:10
21 jan 2009 16:35
21 jan 2009 16:48
molen934 schreef:
Had ook nog een vraag over het verstellen van het onderstel met het knopje op het middenconsole, volgens mij zit er dan ook een klokje op het dashboard.
Is dit een optie wat echt moet![]()
Vast bedankt voor de info.
21 jan 2009 16:58
21 jan 2009 17:00
molen934 schreef:Was laatst bij Luitink en daar stond ook een 997 met een korte schakeling. Hij vertelde dat er dan ook automatisch een sportkoppeling bij werd geleverd, je voelde ook dat deze zwaarder ging![]()
Had ook nog een vraag over het verstellen van het onderstel met het knopje op het middenconsole, volgens mij zit er dan ook een klokje op het dashboard.
Is dit een optie wat echt moet![]()
21 jan 2009 17:14
23 jan 2009 0:05
23 jan 2009 2:13
23 jan 2009 23:37
23 jan 2009 23:40
24 jan 2009 11:59
amandus schreef:Vond de cayman erg kicken , had ik zwaar onderschat
24 jan 2009 13:18
24 jan 2009 15:19
amandus schreef:Bij BMW mag je de launchcontrol maar 10 keer gebruiken is mij verteld ,Porsche de hele dag door![]()
Wat een top kwaliteit
overigens mocht ik het niet gebruiken op de roadshow .....
Zelf nog steeds niet gebruikt de launchcontrol ....wachten op beter weer ...
24 jan 2009 15:34
Newt schreef:amandus schreef:Vond de cayman erg kicken , had ik zwaar onderschat
Heb zelf ook de short-shift op de cayman S PD1 zitten; en inderdaad een zwaar onderschatte auto..
.http://www.youtube.com/watch?v=rruO7P5yrFA