Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Nieuwe GT3 RSR voor seizoen 2009

23 jan 2009 12:18

Lees hier het hele stuk:

http://www.pff-online.de/magazin/Mehr-H ... 446.0.html

oa. 4.0 liter nu en check die Entlüftungsöffnungen auf der Fronthaube! Jaah! ik word er vrolijk van! :D

Afbeelding

Gr. Boxi
Laatst bijgewerkt door boxi op 06 apr 2009 20:43, in totaal 2 keer bewerkt.

23 jan 2009 12:28

Leuk wagentje. 450 paardjes. 8)

23 jan 2009 12:29

Beestachtige auto.
Buiten iedere proportie.
Waanzinnig. :cheers:

23 jan 2009 14:26

Heel bruut weer deze RSR

gast schreef:impressive 8) Ook de prijs: 380.000,- euris :!:


Om over het onderhoud nog maar te zwijgen. Iedere 24 uur knallen een (zeer) grote beurt :wink:

23 jan 2009 16:55

450 pk valt nog best mee!

desondanks een prachtbak 8)

23 jan 2009 20:29

Jammer dat ze geen straatversie maken met zo'n gigantisch derrière 8)

23 jan 2009 21:38

beetje een kappersauto :shock: :mrgreen: :wink:

24 jan 2009 0:02

drknauf schreef:beetje een kappersauto :shock: :mrgreen: :wink:

Waarom ? Omdat ie wit is ? :D :D

24 jan 2009 1:03

Nu nog een rijke vader opsnorren die 'm kado geeft ... :mrgreen:

24 jan 2009 13:56

Hee kun je nu zo'n GT3 RSR ook gewoon kopen en voor op straat gebruiken, of worden ze alleen gekocht en gebruikt voor professionele races?

grt. Leander

24 jan 2009 13:59

Volgens mij kun je hem gewoon kopen als je maar betaalt. Straatgebruik zal wel beteken dat je hem aan moet passen. En heel comfi zal het niet zijn. Om over drempels maar niet te spreken...

25 jan 2009 12:51

Je kan hem niet zo maar kopen. Er worden er slechts 20 van gemaakt waarvan een deel voor de Amerikaanse markt. Je moet echt wel goede connecties hebben bij Porsche wil je er één bemachtigen.
Hebben er vorig jaar FIA GT mee gereden (http://www.prospeed.be/)
Er staat in de garage nog wel een model 2008 te koop. Dus voor de geïnteresseerden...

Afbeelding

25 jan 2009 17:36

hans 3 schreef:Je kan hem niet zo maar kopen. Er worden er slechts 20 van gemaakt waarvan een deel voor de Amerikaanse markt. Je moet echt wel goede connecties hebben bij Porsche wil je er één bemachtigen.
Hebben er vorig jaar FIA GT mee gereden (http://www.prospeed.be/)
Er staat in de garage nog wel een model 2008 te koop. Dus voor de geïnteresseerden...

Afbeelding


Ben wel benieuwd wat de prijs hiervan is (globaal); krijg je dan een motor met volledige revsie erbij?

26 jan 2009 0:31

Op de openbare weg kun je vergeten. Er zit namenlijk een heel ander soort opgebouwde motor in. Volledig atmosferisch en geen uitlaatdempers. Produceert dus zo'n slordige 130 - 140 dB.
Zelfs als je er dempers onder zou zetten blijft het nog zo'n 110 dB produceren.

Daarnaast is de motor zo geconstrueerd dat ze bij iedere 24 tot 32 uur rijden een hele fikse beurt nodig heeft.

Is dus echt gemaakt voor het professionele circuit werk.

26 jan 2009 0:38

Newt schreef:Ben wel benieuwd wat de prijs hiervan is (globaal); krijg je dan een motor met volledige revsie erbij?


(http://www.prospeed.be/)

Price 315.000,00 Euro + VAT with rebuild engine and gearbox

26 jan 2009 0:47

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding 8)

26 jan 2009 0:55

Wel schofterig breed zeg, die achterkant 8)

26 jan 2009 0:58

Volgens mij heeft Horn een trend gezet met die matzwarte plakplaatjes...

26 jan 2009 18:47

GEK! Die picas zijn lauw auwe :shock: 8) :lol:

26 jan 2009 23:50

Gatverdamme wat een lekkere ass!!

Wij (mijn werkgever) heeft een paar jaar Rene Snel gesponsort; aantal keer bij zo'n soort machine (996) rondgehangen.......brrrrrrr

27 jan 2009 0:03

Ik begrijp niet waarom ze de GT3-RS (ofzo) niet deze bodykit meegeven (iets gedistingeerder mag wel).

Dat wordt echt een klapper! (misschien ligt hier een mogelijkheid tot doorbraak zoals Alois Ruf had :D)

27 jan 2009 0:08

Denk dat het alles met CW te maken heeft en het simpele feit dat de RSR ruimte achterin nodig heeft en dik rubber om al die PK's op de weg te krijgen.
Overigens is volgens mij de hele uitbouw kunststof fiber als ik het goed heb.

27 jan 2009 1:17

maurice schreef:Denk dat het alles met CW te maken heeft en het simpele feit dat de RSR ruimte achterin nodig heeft en dik rubber om al die PK's op de weg te krijgen.
Overigens is volgens mij de hele uitbouw kunststof fiber als ik het goed heb.


Maar het oog kan velen méér bekoren dan een CW waarde :) (bovendien zouden ze bij zo'n model ook een dikkere motor erin kunnen lepelen)

27 jan 2009 9:39

Bedrijven genoeg die je standaard 996 wel ff ombouwen :idea:

Afbeelding

27 jan 2009 9:59

VET!
Plaats een reactie