08 maart 2009 11:25
John schreef:autovisie was ook behoorlijk positief...ppp 356 schreef:..... dan blijft het nog altijd een Porsche met een Diesel, en nog meer eenheidsworst
08 maart 2009 11:35
08 maart 2009 11:44
08 maart 2009 11:47
08 maart 2009 14:34
08 maart 2009 18:33
08 maart 2009 19:01
08 maart 2009 19:02
08 maart 2009 22:09
rufie schreef:Al dat gepalaver over die diesel.
Ding zal zeker wel zijn kopers vinden. Als ik een Cayenne zou kopen, dan puur om gezinsredenen, dan heb ik toch liever die diesel dan de V6.
08 maart 2009 22:19
ppp 356 schreef:Daar gaat het net om, als Porsche zijn merkimago wil behouden , moet ze niet voor iedereen een wagen willen bouwen.
08 maart 2009 22:23
08 maart 2009 22:31
08 maart 2009 22:46
08 maart 2009 22:52
08 maart 2009 23:33
09 maart 2009 0:00
amandus schreef:Overigens vind ik dat elke SUV verplicht diesel moet rijden , alleen al om het feit dat deze 2 keer zuiniger rijd oftewel met doorrijden 1op8 ipv 1op4 ......
09 maart 2009 0:09
09 maart 2009 0:28
09 maart 2009 1:50
09 maart 2009 8:12
amandus schreef:Afwerkingsnivo kan ik niet met je delen , heb ervaring met Cayenne en Mercedes R , deden niet voor elkaar onder . Ook ervaring met 997 en AMV8 , zij konden nog wel wat leren mijn geliefde brand, ook de 7 mag ik vaak van dichtbij mee maken maar kan nu al met zekerheid zeggen dat de Panamera , ondanks dat ie nog niet tot mijn verbeelding spreekt, echt een nivootje hoger zal zijn ......
Overigens vind ik dat elke SUV verplicht diesel moet rijden , alleen al om het feit dat deze 2 keer zuiniger rijd oftewel met doorrijden 1op8 ipv 1op4 ...
Het is voor het bestaanrecht van de Cayennen onontbeerlijk geen diesel te hebben ....dus plastichanschoenen aan en tanken maar op naar 1045 km op een tank
09 maart 2009 8:55
ppp 356 schreef:amandus schreef:Afwerkingsnivo kan ik niet met je delen , heb ervaring met Cayenne en Mercedes R , deden niet voor elkaar onder . Ook ervaring met 997 en AMV8 , zij konden nog wel wat leren mijn geliefde brand, ook de 7 mag ik vaak van dichtbij mee maken maar kan nu al met zekerheid zeggen dat de Panamera , ondanks dat ie nog niet tot mijn verbeelding spreekt, echt een nivootje hoger zal zijn ......
Overigens vind ik dat elke SUV verplicht diesel moet rijden , alleen al om het feit dat deze 2 keer zuiniger rijd oftewel met doorrijden 1op8 ipv 1op4 ...
Het is voor het bestaanrecht van de Cayennen onontbeerlijk geen diesel te hebben ....dus plastichanschoenen aan en tanken maar op naar 1045 km op een tank
Dat van die SUV zal ik maar als grapje beschouwen zeker
Spijtig genoeg is de R, de GL en ook een beetje de ML,
Blijkbaar hebben we allebei in een andere A-M of 997 gereden, want mijn ervaring zijn in deze totaal anders.
Wat de 7 en de S-klasse betreft, zal Porsche toch een serieus groot verschil moeten gaan maken tov hun Cayenne om op het gelijk nieveau te staan van deze wagens.
maar of dit de beste was op Porsche te laten voortbestaan als exlusief merk, dat betwijfel ik ten zeerste.
09 maart 2009 9:47
09 maart 2009 10:00
09 maart 2009 10:47
ppp 356 schreef:Waarschijnlijk zal Porsche wel de goede beslissing hebben genomen in functie van het voortbestaan van het bedrijf, maar of dit de beste was op Porsche te laten voortbestaan als exlusief merk, dat betwijfel ik ten zeerste.
09 maart 2009 11:16