Hij was dus niet goed genoeg verzekerd, krijg er geen rode cent van terug. (metdankaanmijnvader-helaas-diewildedatikernietextravoorbetaalde)
Ik ben echt doodop, heb de halve nacht liggen janken. En nu nog als ik er aan denk. Mag dan wel zijn dat ie te koop stond, maar er was nog steeds een sprankje hoop. Die hoop is vannacht voorgoed vervlogen. Vanmiddag komt het sloopbedrijf hem ophalen. Ik heb het embleem eraf gehaald; heb ik toch nog een beetje een leuke herinnering..
Volgens de politie was het al een paar dagen zo erg met de vernielingen in Den Helder. Ik ben niet de enigste. Een straat verderop was bij een vrouw een raam ingegooid, en op een andere plek nog een auto in de brand gestoken. Men heeft het vermoeden dat het misschien gaat om diezelfde dader(s).
Blijkbaar was het wel erg kwade opzet; ze hebben het rotje er precies in het midden van de motorkap(bij de vantilator) ingegooid. Daar is het materiaal gelijk gaan branden. De rechter ruitenwisser is helemaal weg gesmolten, het raam gebarsten en heeft ook de bedrading aangetast. De helft van de motorkap is verbrand.
Een politieman zei dat ik hem niet moest verkopen..
Iedereen vond het een mooie auto. Ook de brandweer, ook al mijn buren.
Ik had deze Porsche nog een paar mooie rijdende jaren gewenst onder een andere liefhebber, maar iemand anders was het daar blijkbaar niet mee eens. Zo zie je maar weer..heb je eens een keer iets dat uniek is, wordt het gewoon vernield! Walgelijk schepsel de mens.
Geen woorden meer voor de rest
Het voelt echt aan alsof er iemand een dolk in mijn hart heeft gestoken.