Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
28 maart 2009 23:48
Hallo,
Op de Fabspeed.com website staan allemaal leuke upgrades voor een 997. Een van de upgrades die mij aanspreekt is die van een bypass (300USD). Deze zelfde bypass van fabspeed staat momenteel te koop op E-bay voor 175USD.
Men zegt dat de bypass makkelijk er op te zetten is en wel 12 pk vermogens winst geeft.
Heeft iemand ervaring met deze "bypass"
By the way, geluidsnorm maakt niet uit, woon zelf in de VS en daar hebben ze minder RDW-zeikerds.
Links:
http://www.fabspeed.com/997_997S_997GT3.htmlHoop dat iemand een reactie geeft.
29 maart 2009 22:38
Hallo,
Ik had de bypass op mijn vorige 996 4S staan. Ongelooflijk die sound, voor dat geld is dat de beste oplossing om je wagen agressief te maken en een zalige sound te geven. Ik had ook de airbox bypass erbij gemonteerd, dit geeft nog wat meer power. Beide applicatie's geeft een 20 pk meer.
Zoals je ook kunt zien op het filmpje geeft de 997 nog een iets grouwer geluid dan de 996.
Ik hoop dat dit genoeg info is.
29 maart 2009 22:53
Lijkt mij wel wat , ga mn supplier efskes contacten
29 maart 2009 23:28
Ja, wat vinden we van de muffler bypass pipes? Dus geen eindemper meer, zit ook in het programma van Fabspeed...
Grtz. Boxi
31 maart 2009 0:23
Ik ben ook wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Ik heb niet echt zin om 2500 euri neer te tellen voor een sportuitlaat met een klepje, maar een wat agressiever geluid uit mijn C4 mag wel. Zijn er nog andere alternatieven ?
31 maart 2009 8:41
Geen ervaring met de Fabspeed producten, maar ben je zeker dat je dit heel de tijd wil horen? Ik ben de eerste die akkoord is dat dit een stuk vetter is, maar het is de hele tijd een stuk luider, en naargelang het gebruik van je P, kan dit op sommige momenten toch storend zijn. Ik rijd zelf een 997S met sportuitlaat als daily, en ik kan je zeggen dat ik 80% van de tijd de sportstand van de uitlaat aanzet, maar de resterende tijd (vooral tijdens telefoneren) gaat het knopje af.
31 maart 2009 9:10
Telefoneren is toch al geen pretje, en nee ik weet niet of ik het 100% van de tijd wil horen. Ik heb naar de filmpjes op de fabspeed site gekeken, en dat klinkt wel erg luid !!