Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Garage huren omgeving Eindhoven

06 apr 2009 15:48

Nu ik actief op zoek ben naar een Porsche hoort daar voor mij, bijna vanzelfsprekend, de huur van aan parkeergarage bij. Hebben jullie toevallig tips in Eindhoven of omgeving?
Alvast dank!

Re: Garage huren omgeving Eindhoven

06 apr 2009 17:48

I dont really know what you are looking for, distance from house, security, power, cost etc... but i drove past a advert for a garage box to rent with a 06- number on it in the middle berm on the Boschdijk just before the roundabout coming into Eindhoven.

If that sounds a little bit dodgy, Then try marktplaats or local paper.

06 apr 2009 19:34

Er zijn op de Fuutlaan (nabij NS station) recent zo'n 24 garages gebouwd, met dubbele toegangsdeur. Deze zijn te huur. Als ik me niet vergis staat een bord bij met de contactgegevens.

06 apr 2009 22:37

Edit: Als je reageert op een post die meteen erboven staat, hoef je niet te quoten. Dat lees lastig en je reactie is logisch genoeg. Volledige quote van de post hierboven verwijderd.

Dat is op zich een mooie locatie inderdaad. Zal daan binnenkort eens langsrijden...
Heb alleen de hoop dat ik voor rond de 50 euro per maand ergens iets kan huren :o

07 apr 2009 16:48

Op onze website worden regelmatig garages gepubliceerd die "over" zijn na het doorakkeren van de wachtlijsten van onze huurders (v.e. woning).....

Er staan er nu twee op in Woensel Noord, dus reageer even, wellicht kom je aan bod.
De volgorde is wel dat mensen die in de buurt wonen het eerste in aanmerking komen, maar vaak blijft er wel wat over....
Deze boxen zijn onder de 50 euro, (zie linkje onderaan deze webpagina:)

http://www.woonbedrijf.com/Welkom.aspx?LngId=1

07 apr 2009 18:49

Dat vind ik een koopje.
Ik betaal 130 hier aan de kust en dan ben ik nog blij dat ik wat heb gevonden.

07 apr 2009 19:03

Idd een koopje. Kreeg laatst het aanbod voor een garagebox hier in het dorp voor 150 euro / maand. :roll:

08 apr 2009 22:24

rse schreef:Op onze website worden regelmatig garages gepubliceerd die "over" zijn na het doorakkeren van de wachtlijsten van onze huurders (v.e. woning).....

Er staan er nu twee op in Woensel Noord, dus reageer even, wellicht kom je aan bod.
De volgorde is wel dat mensen die in de buurt wonen het eerste in aanmerking komen, maar vaak blijft er wel wat over....
Deze boxen zijn onder de 50 euro, (zie linkje onderaan deze webpagina:)

http://www.woonbedrijf.com/Welkom.aspx?LngId=1

Dit is een mooie tip!! Ik ga zeker reageren. Thanks!
Plaats een reactie