04 mei 2009 23:16
04 mei 2009 23:19
04 mei 2009 23:19
04 mei 2009 23:49
04 mei 2009 23:57
05 mei 2009 7:08
05 mei 2009 8:58
05 mei 2009 9:14
05 mei 2009 10:00
05 mei 2009 10:12
05 mei 2009 10:27
06 mei 2009 22:41
Olaf schreef:'n kundig inbouwstation kan beide systemen als 1 systeem maken - en daarmee heb je dan ook maar 1 AB nodig
06 mei 2009 22:53
Hette schreef:Paul, jij hebt het voordeel dat de 'af fabriek' startonderbreker bij de Cayman in de sleutel zit. Bij de 993 heeft Porsche een Drive Block Systeem ingbouwd dat over de originele afstandsbedieningen loopt. Zoals al eerder gesuggereerd kan een goede alarm inbouwer dit systeem 'doorlussen' zodat je met 1 afstandsbediening kunt werken. Wel altijd de originele afstandsbediening erbij houden, het kan weer in werking treden bij stroomuitval waarna het weer 1 malig gedeactiveerd hoort te worden. Er bestaan overigens uitbreidingssets obv het standaard Porsche alarm in de 993, maar deze worden conform klasse 3 ingebouwd zonder certificaat.
07 mei 2009 3:00
yvonne schreef:Laat klasse 3 verwijderen ........Lijkt me de beste oplossing!
07 mei 2009 8:16
Laat klasse 3 verwijderen en het Porsche-alarm uitbreiden
07 mei 2009 9:00
07 mei 2009 9:10
horn schreef:temeer daar je een geupgrade porsche alarm naar klasse 3 nooit als klasse 3 gecertificeerd krijgt, naar ik meen.
07 mei 2009 9:16
07 mei 2009 9:17
07 mei 2009 9:21
07 mei 2009 9:27
07 mei 2009 11:06
993Yvon schreef:Lees de berichten van Hette en Horn.
07 mei 2009 11:31
07 mei 2009 11:49
Anton schreef:Porsches met fabrieksaf een SCM III alarm hebben ook een certificaat.
07 mei 2009 12:00